معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی به مناسبت سالگرد درگذشت استاد حمید آرش آزاد، در منزل این هنرمند، روزنامه‌نگار و طنزپرداز فقید تبریزی حضور یافت و با خانواده او دیدار و گفت‌وگو کرد.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان‌شرقی، سعید شبستری در این دیدار با اشاره به تأثیر بسیار خوب نوشته های طنز و اجتماعی مرحوم آرش آزاد، اظهار کرد: ایشان یکی از مفاخر آذربایجان و یکه‌تاز عرصه ادبیات طنز در مطبوعات معاصر استان محسوب می‌شود.
وی با اشاره به خاظراتی از این هنرمند پیشکسوت مطبوعات استان، عنوان کرد: نوشته های مرحوم آرش آزاد نقش مهمی در تقویت زبان و ادب ترکی داشته است و با توجه به اینکه در طول زمان، ادبیات اصیل ترکی دستخوش تغییراتی شده بهتراست به معرفی نوشته های استاد به نسل جوان و ایجاد زمینه های لازم برای نوشتن مطالبی همچون مطالب وی همت گماشت.
معاون استاندار آذربایجان شرقی با مقایسه مطبوعات و مطالب سایت‌ها، پایگاه های خبری و فضای مجازی، گفت: هرچند بسیاری از مردم در طول زمان، مایل به استفاده از فضای مجازی و اینترنت برای دستیابی به آخرین اخبار هستند ولی هیچ چیزی جای روزنامه مطبوعات را نمی گیرد، چرا که این نوشته ها به عنوان یک سند در طول تاریخ ماندگار خواهند بود.
دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان و جمعی از فعالان رسانه و مطبوعات نیز معاون استاندار آذربایجان شرقی را در این دیدار همراهی کردند.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.