رکابزن المپیکی ایران اعلام کرد تیم شهرداری تبریز به دلیل مشکلات داخلی سه ماه نتوانست در تورهای آسیایی شرکت کند چرا که مجوز به این تیم داده نمی‌شود.

قادر میزبانی در گفت‌وگو با ایسنا درباره‌ی حضور کم رنگ تیم شهرداری تبریز در تورهای آسیایی بیان کرد: امسال انتخابات شورای شهر بود و اصولا پس از انتخابات تغییراتی در شهرداری و رییس سازمان ورزش شهرداری ایجاد می‌شود. مسوول سازمان ورزش شهرداری تبریز هم اعلام کرده باید شورای شهر جدید بیاید و به او مجوز بدهد. بنابراین با وجود این که دعوت‌نامه خیلی از مسابقات را داشتیم اما شرکت نکردیم و متضرر شدیم. این مشکلات در بخش مدیریتی و اداری وجود دارد، از این‌رو نزدیک به سه ماه در تورهای آسیایی شرکت نکردیم چون به ما مجوز نمی‌دادند.

او ادامه داد: حتی قرار نبود در لیگ برتر هم شرکت کنیم و دقیقه نود توانستیم آن‌ها را متقاعد کنیم و در لیگ حضور داشته باشیم. برای حضور در تور چین هم خیلی رایزنی کردیم و حالا اگر بتوانیم ویزا بگیریم اعزام می‌ شویم.

میزبانی در مورد کسب سهمیه تایم تریل تیمی مسابقات دوچرخه سواری جاده قهرمانی جهان نیز گفت: این سهمیه مربوط به عملکرد سال ۲۰۱۶ تیم است و قطعا با این روندی که داریم برای سال آینده سهمیه نخواهیم داشت. تایم تریل تیمی دوچرخه‌های خاص خود و تجهیزات سطح بالایی می‌خواهد  که ما آن‌ها را نداریم. با این حال به مدیریت اعلام کردیم که چنین سهمیه‌ای داریم و میدان بزرگی است اما هنوز جوابی به من ندادند اما بعید می‌دانم موافقت کنند.

رکابزن المپیکی ایران با اشاره به اقدام فدراسیون مبنی بر گرفتن تست سلامت از ورزشکاران تصریح کرد: نفس کار خیلی خوب است اما فدراسیون متعادل قدم بر نمی‌دارد به طوری که تمام سخت‌گیری‌هایش برای شهرداری تبریز است. چندین سال گفته‌ام دوچرخه‌سواری ایران در مورد بحث دوپینگ جایگاه خوبی ندارد. اگر واقعا می‌خواهند کاری انجام بدهند نباید تیم‌ها برای فدراسیون فرق داشت باشند بلکه عادلانه و بی‌طرفانه اقدام کنند.  


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.