رئیس کل دادگستری استان به همراه معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان، معاون فرهنگی دادگستری استان و دادستان مرکز استان از مرکز مهر دادگاه خانواده تبریز "ویژه ملاقات فرزندان طلاق" بازدید کرد.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان‌شرقی، در این بازدید مسئولان قضایی استان، روند و نحوه ملاقات فرزندان با والدین را مشاهده کرده و از نزدیک در جریان امور و چالش‌های این مرکز قرار گرفتند، همچنین دستورات لازم نیز جهت حل مشکلات مرکز صادر شد.
مسئولان قضایی استان در این بازدید بر بهتر شدن شرایط مرکز از لحاظ فرهنگی، تفریحی و افزایش آرامش روانی فرزندان و والدین مراجعه کننده تاکید کردند.
گفتنی است، مرکز مهر خانواده در راستای ساماندهی وضعیت ملاقات فرزندان با والدین خود که به علت طلاق از هم جدا شده‌اند و با پیگیری‌های معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری آذربایجان‌شرقی و همچنین همکاری شهرداری کلانشهر تبریز سال گذشته در بوستان آنالار و آتالار تبریز راه‌اندازی شد.
این مرکز پنجشنبه و جمعه هر هفته از ساعت 8 صبح تا 8 شب با حضور نمایندگان دادگاه خانواده، نماینده نیروی انتظامی شهرستان و مددکار اداره بهزیستی فعالیت می‌کند.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.