مدیر کل حفاظت از محیط زیست آذربایجان شرقی گفت: اتمام هفت پروژه اداره کل حفاظت از محیط زیست برای رویداد تبریز 2018 نیازمند 10 میلیارد تومان اعتبار است.

 

حمید قاسمی در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، در خصوص برنامه های پیشنهادی اداره کل حفاظت از محیط زیست استان برای رویداد تبریز 2018 اظهار کرد: در آستانه تبریز 2018 تمامی ادارات استان باید در برگزاری هرچه بهتر این فرصت ارزشمند با یکدیگرمشارکت مستمر و موثری داشته باشد.

 

وی با اشاره به برنامه های پیشنهادی اداره کل حفاظت از محیط زیست، برای رویداد تبریز 2018 ادامه داد: تکمیل پروژه مرکز تحقیقات فسیل شناسی ایران در شهرستان مراغه، بهسازی و توسعه موزه تاریخ طبیعی تبریز با اعتبار 68 میلیون تومان پیش بینی شده است، که امیدواریم تا سال آینده به اتمام برسد.

 

مدیر کل حفاظت از محیط زیست آذربایجان شرقی افزود: تکمیل سایت پرنده نگری تالابهای قوری گول ،قره قشلاق و دوربینمدار بسته در مسیرهای انتخابی و همچنین تجهیز مناطق تحت مدیریت استان از نظر تابلو های راهنما برای گردشگران در پنج محور گردشگری از دیگر برنامه های پیشنهادی این سازمان می باشد که تکمیل و بهره برداری این پروژه ها نیازمند پنج هزار میلیون اعتبار است.

 

قاسمی تصریح کرد: ارتقاء تابلو های نمایشگر کیفیت هوای تبریز و برگزاری همایش ها و نمایشگاه های بین المللی زیست محیطی در استان مستلزم تخصیص شش هزار میلیون تومان اعتبار می باشد.

  وی با بیان اینکه در صورت تامین اعتبار برای این پروژه ها، سریعا اقدامات برای بهره برداری شروع خواهد شد، خاطرنشان کرد: خرید خودرو با تجهیزات جانبی برای پایش مستمر آلودگی هوا، اجرای برنامه های آموزشی محیط زیست و طبیعت گردی، از جمله برنامه های پیشنهادی اداره کل حفاظت از محیط زیست آذربایجان شرقی در راستای تبریز 2018 است.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.