مسئول طرح نهضت داوطلبی تبریز 2018 تاکید کرد که در طرح نهضت داوطلبی تبریز 2018 هیچ شعاری سیاسی نیست.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان‌شرقی، جواد خیابانی در حاشیه برنامه تمیز کردن میدان انقلاب تبریز به همراه مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تبریز و جمعی از مردم با تاکید به اینکه تبریز شهر تمیزترین‌هاست، گفت: با مشارکت خود مردم تبریز این شهر پیشرفت می‌کند و از طرفی "لبخند بزنید"، "به سالمندان کمک کنید" و" به جانبازان و معلولان کمک کنید" پیام‌های نهضت داوطلبی برای مردم این شهر و استان است.
وی با اشاره به انتقاد برخی‌ها مبنی بر تمیزکردن خیابان ولیعصر تبریز در روزهای گذشته، خاطر نشان کرد: موقعیت مکانی و تاکید بر محلی خاص مد نظر این طرح نیست و من و همراهانم نهضت داوطلبی را به خاطر تبریز و فارغ از توجه به مکانی خاص آغاز کرده‌ایم.
عضو کمیته تبلیغات و امور بین الملل تبریز 2018، همه‌ی مردم را به عضویت در نهضت داوطلبی فرا خواند و  یاد آور شد: این طرح به جز مردم پشتوانه‌ی دیگری ندارد و با حمایت آنان اجرایی می‌شود و از سویی طی روزهای آینده، اعضای آن با شکل ویژه‌ای ساماندهی و تجهیز می‌شوند.
وی با بیان اینکه توسعه صنعت گردشگری در استان زمینه رشد اقتصادی را فراهم می‌کند، افزود: با ورود گردشگر، تاکسی‌ها، اتوبوس‌ها و به طور کلی کسب و کار ها رونق می‌گیرد و اشتغالزایی می‌شود.
این گزارش اضافه می‌کند، با توجه به انتخاب تبریز به عنوان پایتخت گردشگری اسلامی در سال 2018 از سوی سازمان همکاری کشورهای اسلامی و لزوم آمادگی شهر برای میزبانی از گردشگران در این سال، طرح نهضت داوطلبی تبریز 2018 با عضو گیری داوطلبانه از تمامی شهروندان با هدف آموزش مستمر و مشارکت آنان در امور شهری در تبریز آغاز شده‌است.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.