رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان‌شرقی گفت: انتخاب موضوع اقتصاد مقاومتی به عنوان یکی از موضوعات بخش ویژه نخستین جشنواره فیلم تبریز، زمینه ای برای تبدیل این موضوع به یک گفتمان عمومی است .
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان‌شرقی، داود بهبودی در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: اقتصاد مقاومتی به عنوان موضوعی جدید و چند وجهی، نیازمند تبیین بیشتر برای آحاد و قشرهای مختلف جامعه است .
 
وی افزود: از طرف دیگر این مفهوم باید توسعه پیدا کرده و نهادینه شود تا تبدیل به یک گفتمان شود.
 
وی ضمن تشکر از انجمن سینماگران آذربایجان شرقی که تلاش کرده آیتم مهم اقتصاد مقاومتی را وارد بخش های این جشنواره در عرصه هنر کند، گفت: از همین رو ما فکر می کنیم که ورود هنرمندان به این عرصه ضرورت دارد و امر مبارکی است .
 
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان‌شرقی ادامه داد: در ساماندهی اقتصاد مقاومتی ما کارگروهی  به عنوان کارگروه فرهنگ و توسعه گفتمان اطلاع رسانی داریم که در این عرصه سعی می‌کنیم از تمامی ظرفیت ها اعم از هنرمندان و سایر ابزارهای رسانه و فضاهای مجازی و... استفاده کنیم .
 
وی با اشاره به ضرورت هماهنگی بین ارگان های فرهنگی استان اعم از حوزه هنری، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاونت فرهنگی شهرداری و...اظهارکرد: بالاخره هر یک از نهادهای فرهنگی ماموریت های خاص خود را دارند و آنچه که مهم است همه اینها در حیطه فرهنگ کار می کنند ولی در ابعاد مختلف که می توانند به موضوعات مشترک می توانند بپردازند .
 
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان‌شرقی با تاکید بر اینکه هماهنگی شرط پیشرفت امور است، گفت: ما به عنوان سازمان مدیریت و برنامه استان در قالب دبیرخانه اقتصاد مقاومتی با تمامی اینها در ارتباط بوده و در جریان تلاش های آنها هستیم و قدردان این تلاش ها می‌باشیم.
 
بهبودی  خاطرنشان کرد: از تمامی هنرمندان در عرصه های مختلف ، اعم از هنرهای ترسیمی، نقاشی، خطاطی و... خواهش می کنم به این موضوع مهم اقتصاد مقاومتی بپردازند و برای تبدیل شدن آن به یک گفتمان عمومی که در جهت اعتلای جامعه ما است همت کنند. Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0in 5.4pt 0in 5.4pt; mso-para-margin-top:0in; mso-para-margin-right:0in; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0in; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.