نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی گفت: مصلی امام خمینی (رع) تبریز شاید یکی از بی‌نظیرترین و یا کم نظیرترین مصلی‌های کشور بوده که در نتیجه‌ی خدمات و تلاش‌های آیت‌الله مجتهد شبستری است.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام محمد علی آل‌هاشم در مراسم میلاد باسعادت امام رضا(ع)، اظهار کرد: مردم شریف و غیرتمند آذربایجان، خدمات شایسته و یادگارهای ارزشمند آیت‌الله مجتهد شبستری را در طول ۲۲ سال فداکاری، ایثار و خدمت صادقانه فراموش نخواهند کرد.
وی ادامه داد: مصلی امام خمینی (ره) تبریز شاید یکی از بی‌نظیرترین و یا کم نظیرترین مصلی‌های کشور بوده که از یادگارهای آیت‌الله مجتهد شبستری است، این مکان کاملاً زیبا و با درنظر گرفتن معماری اسلامی ساخته شده است و همچنین انتظار می‌رود که حوزه‌ی علمیه‌ی در دست ساخت نیز در آینده جزو بی‌نظیرترین‌ حوزه‌های علمیه کشور باشد.
وی افزود: انشاءالله شاهد افتتاح حوزه‌ی علمیه‌ی ثامن‌الحجج با دستان مبارک آیت‌الله مجتهد شبستری بوده و مورد استقبال و مورد توجه علاقه‌مندان به علوم دینی قرار گرفته و نه تنها اهالی تبریز، بلکه علاقه‌مندان در کشورهای همسایه نیز می‌توانند از این حوزه بهره‌مند شوند.
حجت‌الاسلام آل‌هاشم با اشاره به خدمات شایسته‌ی آیت‌الله مجتهد شبستری در حوزه‌های مختلف و به ویژه‌ حوزه‌های علمیه، بیان کرد: تقویت نیروهای ارزشی و انقلابی، نیروهای وفادار به ولایت و رهبری و تربیت نیروهای بسیجی نیز از جمله کارهای ارزشمند آیت‌الله شبستری بوده است.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.