شهردار تبریز از برگزاری چهارمین همایش کشوری آزادگان اردوگاه «موصل۲» به میزبانی تبریز خبر داد.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان‌شرقی، صادق نجفی با بیان این مطلب اظهار کرد: همزمان با ایام آزادی اولین گروه از آزادگان سرافراز کشورمان، چهارمین همایش بزرگ کشوری آزادگان کشور با عنوان «موصل ۲» با تدارک ویژه شهرداری تبریز و به میزبانی تبریز برگزار می‌شود.
وی تصریح کرد: حضور ۱۵۰۰ تن از آزادگان عزیز از جای‌جای‌ کشورمان در تبریز، یکی از ماندگارترین رویدادهای سال‌های اخیر را در حوزه برنامه‌های فرهنگ ایثار، آزادگی و شهادت، رقم خواهد زد.
شهردار تبریز با اشاره به این‌که آزادگان نمود عینی مظلومیت و حقانیت ملت ایران در سال‌های دفاع مقدس است، اظهار کرد: تبریز به عنوان یکی از کانون‌های مهم حماسه و ایثار که هزاران شهید و آزاده دلاور را تقدیم انقلاب اسلامی کرده‌است، میزبانی این همایش باشکوه را برعهده خواهد داشت؛ به این ترتیب، با حضور خیل آزادگان در تبریز در مدت چهار روزه برگزاری همایش، شاهد حال و هوای معنوی و خاطرانگیز سال‌های دفاع مقدس در شهر خواهیم بود.
همایش اصلی آزادگان اردوگاه موصل ۲ با مشارکت شهرداری تبریز، سپاه عاشورا و خانه آزادگان استان، از ساعت ۹/۳۰ صبح روز ۲۲ مرداد ماه در تالار وحدت دانشگاه تبریز با حضور یک‌هزار و ۵۰۰ میهمان ثبت‌نام شده، برگزار خواهد شد.
دوره‌های پیشین این همایش در سال‌های اخیر، به میزبانی مشهد، خوزستان و اصفهان برگزار شده بود.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.