مدیرعامل سازمان عمران شهرداری تبریز با اشاره به اینکه بتن ریزی مسیر حدفاصل 15 ایستگاه در مسیر بی آرتی در حال انجام است، اعلام کرد: تا یک ماه آتی عملیات بتن‌ریزی تمامی ایستگاه‌های حدفاصل قونقا تا چهارراه آبرسان به پایان می‌رسد. 
حسین منیری فر در گفت‌وگو با ایسنا، آذربایجان‌شرقی با اشاره به اینکه مسیر ویژه‌ی اتوبوس‌های بی آرتی از میدان راه آهن تا پل میدان جانبازان(هتل مرمر) است، اظهار کرد:مسیرهای بی آرتی از میدان راه آهن آغاز شده و تا میدان جانبازان ادامه دارد. 
وی با بیان اینکه مسیر بی آرتی میدان جانبازان تا پل کابلی دو هزار و 900 متر است، اعلام کرد: از میدان جانبازان تا زیر پل کابلی هیچ مسیر ویژه‌ای برای اتوبوس‌های بی آرتی وجود ندارد. در این مسیر اتوبوس‌ها در یک مسیر حرکت می‌کنند و به دلیل شرایط ترافیکی این مسیر و عرض خیابان در کمیته ی ترافیکی اجرای مسیر ویژه ثبت نشده است. 
مدیر عامل سازمان عمران شهرداری تبریز با اشاره به اینکه شهرداری از میدان راه آهن تا ایستگاه بی آرتی خطیب از بتن «تر» استفاده کرده است، اظهار کرد:سازمان عمرانی شهرداری در بتن ریزی مسیرهای خطیب تا چهاراه قونقا و از پل کابلی تا سه راهی ولیعصر از بتن خشک(آرسی سی) به کار برده است.         وی افزود: تنها مسیر بی آرتی که بتن ریزی نشده، مسیر بی آرتی قونقا تا چهارراه آبرسان است. در حال حاضر سازمان عمرانی شهرداری تمامی ایستگاه‌های بی آرتی حد فاصل میدان قونقا تا آبرسان را بتن ریزی می‌کند. 
منیری‌فر با بیان اینکه عملیات بتن‌ریزی در مسیر بی آرتی حدفاصل چهارره قونقا تا چهرراه آبرسان بدون توقف فعالیت اتوبوس‌های بی آرتی انجام می‌شود، اظهار کرد: بتن ریزی حدفاصل 15 ایستگاه در این مسیر مرحله به مرحله و بدون تداخل به سرعت پیش می رود و تا یک ماه آتی عملیات بتن ریزی تمامی ایستگاه‌های حدفاصل قونقا تا چهارراه آبرسان به پایان می‌رسد. 
وی ادامه داد: با انجام بتن ریزی این مسیرها بیش از 80 درصد مشکلات اتوبوس‌های بی آر تی حل می‌شود و پس از اتمام این عملیات، مرمت و نوسازی آسفالت در این مسیرها آغاز می‌شود. 
مدیرعامل سازمان عمران شهرداری تبریز با اشاره به توقف عملیات خاقانی توسط اداره ی برق اظهار کرد: به دلیل وجود کابل های برق در این مسیر، اداره‌ی برق طی حکمی توقف عملیات را از دادگستری اخذ کرده و اقدام بتن ریزی را توقف کرده است به همین دلیل شهرداری طی صورت جلسه‌ای با اداره‌ی برق تعهد کرده که به جای شبکه‌های فلزی از شبکه‌های پلاستیکی استفاده کند.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.