وکیل باشگاه تراکتورسازی تبریز گفت: حکم آیان رمزی هنوز صادر نشده است.
 
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان‌شرقی، به نقل از سایت رسمی باشگاه تراکتورسازی تبریز، آرش نجفی اظهار کرد: طبیعتاً هر مربی یا بازیکنی برای اینکه زودتر به طلب خودش برسد، سعی می‌کند از طریق فضای رسانه نگرانی‌هایی ایجاد کند؛ اما بسیاری از این اظهارات غیر واقعی است.
 
وی خاطرنشان کرد: در خصوص آیان رمزی، حکم اتاق حل اختلاف فیفا صادر شده که باشگاه باید به آن تمکین می‌کرد، ولی با توجه به بدهی سنگین دو میلیون دلاری که بی‌شک تنها حاصل بی درایتی مدیران قبلی بود، ناچار شدیم پرونده‌ها را اولویت‌بندی کنیم و ازاین‌رو پرونده‌های پرخطر را در اولویت دستور کار کمیته حقوقی باشگاه قرار دادیم تا به هر نحو ممکن در حل ‌و فصل اختلاف و تسویه با بازیکنان اقدام لازم را انجام دهیم.
 
وکیل باشگاه تراکتورسازی گفت: از حدود 10 پرونده‌ای که در دستور کار بود، پرونده آیان 3رمزی را به دلیل اینکه هنوز به کمیته انضباطی فیفا ارسال نشده بود در اولویت ششم قرار دادیم.
 
وی ادامه داد: تا کنون پرونده‌های پرخطر ازجمله لوپز، اولیویرا و ژائو ویلا را که بسیار خطرناک بودند، با موفقیت خاتمه داده‌ایم.
 
نجفی تأکید کرد: گفته‌شده حکم کمیته انضباطی سال گذشته علیه باشگاه صادرشده است؛ اما آرایی که صادرشده رأی اتاق حل اختلاف است که با حکم کمیته انضباطی که در صورت عدم تمکین به رأی اتاق صادر خواهد شد متفاوت است و آثار آن نیز متفاوت خواهد بود.
 
وی خاطرنشان کرد: آنچه موردنظر رمزی است که در آستانه صدور می‌باشد حکم کمیته انضباطی فیفا علیه باشگاه است و این حکم هنوز صادر نشده، اما بعد از صدور حکم کمیته انضباطی یک ماه به باشگاه مهلت داده می‌شود که با بازیکن تسویه حساب نماید و غیر از آن نیز می‌توان از این حکم به دادگاه cas  اعتراض کرد.
 
وکیل باشگاه تراکتورسازی خاطرنشان کرد: بنده شخصاً با وکیل آقای رمزی در تماس هستم آنان از باشگاه دلخورند که چرا آنها را در اولویت نذاشتیم ولی واقعیت این است با توجه به میزان سنگین بدهی چاره‌ای غیر از این نبود؛ اما مسئله کسر امتیاز و یا بی توجهی باشگاه به موضوع رمزی به‌هیچ‌وجه صحت ندارد.
 
وی افزود: ما به‌صورت تمام‌وقت در حال پیگیری پرونده‌ها هستیم و باتلاش مدیران باشگاه تاکنون بیش از ٤ میلیارد تومان از این بدهی‌ها پرداخت‌شده است. امیدواریم باقی پرونده‌ها نیز به همین ترتیب حل شود. هواداران هم در این خصوص هیچ اضطراب و نگرانی نداشته باشند. Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.