نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی حل مشکل معدن مس انجرد به عنوان بزرگترین رویداد اقتصادی منطقه ارسباران و شهرستان اهر را در اولویت کاری خود برشمرد و گفت: در حال حاضر روند اجرای این پروژه در حال انجام است و امید است با حل مشکلات مربوط به این معدن علاوه بر احداث و بهره‌برداری سریعتر این پروژه، شاهد اشتغال جمعی از جوانان و بیکاران این شهرستان و منطقه در این معدن باشیم.. 
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان‌شرقی، بیت اله عبدالهی در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: شهرستان اهر به عنوان مرکز منطقه ارسباران دارای پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های عظیم معدنی، کشاورزی، صنعتی، توریستی و گردشگری و غیره بوده و رشد و توسعه این پتانسیل‌ها با همکاری و همیاری مسئولان و مردم موثر می باشد که باید در این زمینه تمام تلاش‌های خود را انجام دهیم. 
وی از برخی مسئولان که باعث ایجاد موانع و وقفه در توسعه و پیشرفت این شهرستان می‌شوند انتقاد کرد و افزود: امیدواریم با تدبیر و مدیریت به موقع مسئولان در آینده نزدیک شاهد رونق و توسعه این منطقه باشیم. 
عبدالهی توسعه‌ی منطقه ارسباران را توسعه‌ی استان آذربایجان شرقی دانست و افزود: رفع موانع و سختگیری‌های اداری و همچنین توجه به زیرساخت‌های گردشگری، صنعتی و ... علاوه بر توسعه شهرستان اهر باعث رونق منطقه ارسباران و در نهایت استان می‌شود. 
وی بخش‌ها‌ی معدن، گردشگری، کشاورزی، راه آهن، ارتقاء آموزش عالی و گسترش امکانات بهداشتی و درمانی شهرستان اهر را از اولویت کاری برشمرد و همچنین افزود: در بحث آسفالت جاده اهر – تبریز به طول 35 کیلومتر به نتایج مثبتی رسیدیم که امیدواریم در روزهای آتی با آسفالت‌ریزی و زیر ترافیک رفتن این قطعه از بزرگراه اهر – تبریز شاهد تردد بدون حادثه‌ی خودروها در این جاده باشیم. 
عبدالهی با اشاره به کمبود آب در اهر، تصریح کرد: در خصوص ایجاد سدهای معیشتی در روستاهای این شهرستان برای تأمین آب مورد نیاز کشاورزان و تجهیز سیستم نوین آبیاری از سوی مسئولان ذیربط و جهاد کشاورزی باید مطالعاتی انجام شود. 

انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.