به گزارش ایرنا، مهدی تارتار جمعه شب در نشست خبری بعد از بازی دو تیم گسترش فولاد و پارس جنوبی در جمع خبرنگاران افزود: تیم گسترش فولاد بازی خوبی را از خودش نشان داد ولی وقتی 10 نفره شد، بازی را باخت و توپ و زمین را در اختیار ما قرار داد.
وی تشریح کرد: بازی خیلی خوبی بود هر دو تیم برای برد به مبدان امده بودند ولی تیم ما بعد از دریافت گل زود هنگام دچار شوک شد و خوشحال هستم که خیلی زود به بازی برگشتیم؛ یک پنالتی را هم از دست داده بودیم، شرایط خیلی سخت بود ولی برگشت به بازی و برد چهار بر یک کار بزرگی بود که بازیکنانم انجام دادند و من از تک تک بازیکنان تشکر می کنم.
تارتار توضیح داد: بازیکنان تیم پارس تمام تاکتیک های از قبل تمرین شده را توانستند در زمین پیاده کنند آن هم در شرایط خیلی سخت که در اوایل بازی تیم دچار شده بود.
سرمربی تیم پارس اظهار کرد: این طبیعی است وقتی که نتیجه بازی آن گونه که دوست داری پیش برود دیگر نیازی نیست تا بازیکنان را خسته کنی تا آسیبی به آنها نرسد، لذا گل زنان تیم را بیرون کشیدم تا برای بازی های بعدی سرحال تر باشند.

**سرمربی گسترش فولاد: حریف مستحق این برد بودند
سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز نیز گفت: ما 10 دقیقه اول بازی را خوب بودیم ولی انگار از این نتیجه ترسیدیم و نتوانستیم بازی را حفظ کنیم و نتیجه را واگذار کردیم.
لوکا بوناچیج افزود: من معتقد به این موضوع که گسترش بازی تحقیرآمیزی از خود نشان داد، نیستم ولی خط دفاع هیچ کار مثبتی از خودشان نشان نداد و خوب شد که ده خسوس امروز سرحال بود.
سرمربی تیم گسترش فولاد ادامه داد: ما تا دقایق پایانی به فکر گل های بعدی بودیم تا نتیجه بازی را عوض کنیم، ولی تلاش مان نتیجه نداشت و امشب شب خوبی برای تیم نبود.
وی توضیح داد: من موقع ورودم به این تیم بازیکنان را با هم فکری مدیریت قبول و تایید کردم، ولی با توجه به شرایط مالی باشگاه و انگیزه جوان گرایی تا آخر راه هم می ایستم و ترسی از بازی دادن به بازیکنان جوان ندارم.
تیم گسترش فولاد با شکست چهار بر یک امشب مقابل تیم پارس جنوبی، در رده شانزدهم جدول لیگ برتر باشگاه های کشور قرار گرفت و تیم پارس به دلیل تفاضل گل بیشتر در راس جدول لیگ برتر جای گرفت.
خبرنگار: مهدی آب بسته**انتشاردهنده: محمد عزیزی راد
9853/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.