به گزارش ایرنا، حسن مستفید روز سه شنبه در بازدید از پروژه گازرسانی به روستاهای هشترود اظهار کرد: این طرح شامل 116 هزار متر شبکه توزیع پلی اتیلنی و 5 هزار و 900 متر شبکه توزیع فولادی است و با بهره برداری از آن یک هزار 100 خانوار روستایی از نعمت گاز برخوردار می شوند.
وی همچنین از شروع عملیات گازرسانی به 22 روستای شهرستان در هفته دولت خبر داد و گفت: اعتبار این طرح 59 میلیارد ریال است و 116 هزار متر لوله گذاری خواهد شد.
مستفید همچنین خواستار تکمیل ساختمان اداره گاز شهر نظرکهریزی شد و افزود: برای این ساختمان که پیشرفت فیزیکی آن 40 درصد است 10 میلیارد و 150 میلیون ریال اعتبار اختصاص یافته و با بهره برداری از آن ارایه خدمات به مردم منطقه تسهیل می شود.
وی همچنین در بازدید از طرح های شهرداری نظرکهریزی گفت: شهرداری طرح های جدول گذاری به طول هزار و 450 متر، اجرای سنگ فرش و آسفالت ریزی خیابان ها به طول هزار و 250 متر را با اعتبار چهار میلیارد و 80 میلیون ریال در این شهر اجرا کرده است.
شهرستان هشترود دارای 2 بخش به نام ‌های مرکزی (شامل دهستان ‌های علی‌ آباد، کوهسار، قرانقو، سلوک و چاراویماق شمال شرقی) و نظرکهریزی (شامل دهستان‌ های آلمالو و نظرکهریزی) و 2 نقطه شهری به نام‌ های هشترود و نظرکهریزی است و 233 آبادی دارد.
این شهرستان با وسعت یک هزار و 990 کیلومتر مربع در 120 کیلومتری تبریزمرکز آذربایجان شرقی واقع شده و از شمال با بستان آباد، از شرق با میانه، از غرب با مراغه و از جنوب با چاراویماق همجوار است.
خبرنگار:جلیل دین محمدی**انتشاردهنده:عیسی عطاپور**
7486/3077
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.