مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز از تحقق بالای 100 درصد برنامه های پیک مصرف این شرکت در سال95 خبر داد.     به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان‌شرقی، عادل کاظمی در جلسه هماهنگی کاهش پیک بار شرکت‌های برق منطقه آذربایجان با بیان مطلب فوق افزود: سهمیه ابلاغی کاهش پیک این شرکت حدود 61 مگاوات بود که همکاران این شرکت توانستند بیش از 81 مگاوات را در سه بخش مدیریت مصرف، بهره برداری و خدمات مشترکین محقق کنند.     وی سهمیه پیک سایی شرکت در سال 96 را 50مگاوات عنوان کرد و افزود: حداکثر بار در نظر گرفته شده برای امسال، 764 مگاوات می باشد که امیدواریم با انجام برنامه های پیش بینی شده، تابستان امسال را بدون مشکل سپری کنیم. 
وی در خصوص طرح‌های تشویقی این شرکت در بخش‌های مختلف اظهارکرد: در سال گذشته 12 میلیارد ریال پاداش همکاری در بخش های صنعتی و کشاورزی به مشترکین همکاری کننده، پرداخت شده است. 
کاظمی با اشاره به طرح جا به جایی ساعات کار ادارات دولتی آذربایجان شرقی در سال 96 به عنوان یکی از فعالیت‌های موفق مدیریت بار،افزود: برنامه های مدیریت مصرف امسال، از مهرماه سال گذشته آغاز شده و همچنان ادامه دارد.     وی تصریح کرد: در حوزه بهره‌برداری نیز اصلاح اتصالات سست، عقد قرارداد با 11 مولد خود تامین، نشت یابی مقره ها و ... از برنامه های اجرا شده برای کاهش پیک بار می‌باشد.
وی گفت: در حوزه خدمات مشترکین نیز تعویض کنتورهای معیوب، کنترل صورتحساب ها و ... توسط همکاران این شرکت صورت گرفته است.  گفتنی است جلسه هماهنگی کاهش پیک بار با حضور شرکت های برق منطقه ای آذربایجان، شرکت توزیع نیروی برق استان آذربایجان شرقی، شرکت توزیع نیروی برق استان آذربایجان غربی، شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل و شرکت توزیع نیروی برق تبریز برگزار شد.      
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.