انجمن نجوم آیاز تبریز در نظر دارد به مناسبت هفته جهانی فضا دومین مسابقه کشوری “رویای کهکشانی من” را برگزار کند.
به گزارش ایسنا، رقابت "رویای کهکشانی من" با هدف آشنایی مردم با اهمیت نجوم و فضا، نقش یافته‌های این حوزه در بهبود زندگی بشر و زیبایی‌های چشم نواز آسمان شب برگزار می‌شود. 
 این مسابقه که به مناسبت هفته جهانی فضا تدارک دیده شده است فرصتی است برای علاقمندان به نقاشی و نویسندگی تا استعداد خود را این بار در حوزه «نجوم و فضا» بیازمایند. 
این رقابت در سه بخش داستان علمی‌تخیلی، نقاشی کودک و نوجوان و نقاشی بزرگسال برگزار خواهد شد. بخش داستان‌نویسی فاقد محدودیت سنی است و متون باید در قالب فایل word  و با حداقل 300 لغت تنظیم شود. بخش نقاشی ویژه دو گروه سنی 7 تا 15 سال و 15 سال به بالا است و تمام آثار با هر تکنیک و ابزاری پذیرفته خواهد شد. 
محمد قصاع، داوود خدایی، نوید فرخی داوران بخش داستان کوتاه می‌باشند. مینا نیک‌رزم، رضا غفوری و جابر اسدی وظیفه داوری آثار نقاشی را بر عهده دارند.  آخرین مهلت ارسال آثار  20 شهریور 96 است. 
علاقمندان می‌توانند آثار نقاشی‌ را به همراه مشخصات کامل شامل اسم، سن، تحصیلات، نشانی و شماره تماس ضمیمه اثر کرده و به نشانی تبریز، خیابان امام، جنب مسجد کبود، مجتمع تجاری ابریشم، طبقه همکف، پلاک ۱۸، مرکز عرضه تجهیزات نجومی آذر استار (کدپستی: ۵۱۳۶۹۱۵۱۹۱ ) ارسال کنند. آثار داستانی به همراه مشخصات کامل نیز به Ayazastro@gmail.com  ارسال شود. 
نفرات برتر این رقابت در همایش هفته جهانی فضا که در مهر ۹۶ برگزار خواهد شد معرفی و هدایای آن‌ها اهدا خواهد شد. به نفرات برگزیده بومی نیز هدایایی به رسم یادبود اعطا خواهد شد. 
پیش از ارسال آثار قوانین شرکت در رقابت را در تارنمای انجمن نجوم آیاز به نشانی Ayazastro.com  مطالعه کنید.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.