به گزارش روز سه شنبه سایت رسمی فدراسیون فوتبال، عباس ترابیان رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی در نشست هماهنگی مسئولین فدراسیون و استان آذربایجان شرقی گفت: برای اولین بار است که کنفدراسیون فوتبال آسیا با وجود برگزاری بازی ها در دوره قبل که سه تیم اول آسیا در کنار تیم میزبان به دور بعدی مسابقات اعزام می شدند، تصمیم گرفته تا تمامی تیم ها در دور مقدماتی حضور داشته باشند و پس از رقابت به مرحله بعدی بازیها راه یابند.
وی یادآوری کرد: مرحله نهایی بازیها در بهمن 96 خواهد بود و هنوز میزبان دور نهایی مسابقات از سوی AFC اعلام نشده است.
وی ادامه داد: در منطقه بندی که از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا صورت گرفته، مسابقات مقدماتی قهرمانی فوتسال در منطقه جنوب و مرکز آسیا به میزبانی تبریز و با حضور تیم های ایران، ازبکستان، قرقیزستان، ترکمنستان، نپال، تاجیکستان و افغانستان برگزار می شود.
وی در پایان گفت: در بازدید از امکانات فوتسال تبریز، خوشبختانه اداره کل وزارت ورزش و جوانان، باشگاه مس سونگون ورزقان، تبریز و هیات فوتبال استان کمال همکاری را داشته و نکاتی که مد نظر بود و باید رفع می شد را مطرح کردیم.
تیم مس سونگون با انجام سه دیدار از لیگ برتر فوتسال با 9 امتیاز در راس جدول لیگ قرار دارد و امروز هفته چهارم ساعت 18 مهمان تیم مقاومت قرچک می باشد.
خبرنگار:آب بسته ** انتشار: رستگار
9853/6183
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.