جعفر سمساری روز دوشنبه در دیدار با دبیر اجرایی خانه کارگر تبریز، با اشاره به گستردگی نوع خدمات تامین اجتماعی و جامعه هدف آن، اظهار کرد: در شرایط موجود سعی می کنیم تعهدات خود را به کارگران، بازنشستگان و مستمری بگیران ارایه کنیم و در این راستا مابه التفاوت حقوق کارگران بازنشسته و مستمری بگیران تا 31 تیرماه پرداخت می شود.
وی افزود: ارایه خدمات بهینه به مخاطبان سازمان تأمین اجتماعی در اولویت فعالیت های این اداره کل قرار دارد.
سمساری به نقش تشکل کارگری و بازنشستگان در همراهی با سازمان تامین اجتماعی اشاره کرد و گفت: خوشبختانه در استان نهادهای کارگری و بازنشستگی با وحدت و یکپارچگی خود همراهی خوبی با سازمان تامین اجتماعی داشته و با طرح مطالبات سازمان در سطح جامعه که در واقع حقوق حقه خود آنان است و پیگیری قانونی آن از طریق مسئولان و نمایندگان مجلس، توانسته اند کمک های موثری به پیشرفت امور این سازمان کنند.
به گزارش ایرنا، دبیر اجرایی خانه کارگر تبریز نیز در این دیدار، گفت: سازمان تامین اجتماعی نهادی است که در واقع بخش عمده فعالیت آن آینده نگر و در جهت تامین نیازهای آتی قشر زحمتکش جامعه بوده و بر همین اساس باید توجه جدی به توسعه فعالیت ها و رفع موانع پیشروی آن شود.
کریم صادق زاده با بیان اینکه اصلی ترین راهکار حمایت از سازمان تامین اجتماعی با توسعه اشتغال و افزایش بیمه شدگان و منابع درآمدی آن محقق می شود، افزود: متاسفانه عملکرد برخی نهادها در سال های اخیر سبب شده که حداقل در سطح استان به جای افزایش اشتغال و رونق تولید، حتی اشتغال موجود در واحدهای صنعتی نیز با مشکل مواجه شده و این امر بر مشکلات نهادهای خدمات رسانی چون سازمان تامین اجتماعی افزوده است.
آذربایجان شرقی با داشتن بیش از هشت هزار واحد صنعتی و تولیدی و اشتغال بیش از 200 هزار نفری یکی از قطب های مهم صنعت کشور به شمار می رود.
خبرنگار: سیدیحیی مرتضائی ** انتشار دهنده: محمد رستگار
3038/6183
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.