نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی گفت: امسال 35 کیلومتر از بزرگراه اهر – تبریز زیر بار ترافیک می‌رود. 
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان‌شرقی، بیت‌الله عبدالهی در آیین اختتامیه اولین جشنواره سراسری عکس سال ارسباران در اهر افزود: با مذاکرات انجام گرفته و توافق وزیر راه و شهرسازی در زمینه تخصیص قیر رایگان جهت آسفالت‌ریزی بزرگراه اهر – تبریز، امیدواریم تا پایان سالجاری شاهد آسفالت‌ریزی و زیر ترافیک رفتن 35 کیلومتر از بزرگراه اهر - تبریز باشیم. 
وی با بیان اینکه جاده اهر - تبریز یکی از پرحادثه‌ترین جاده‌های کشور می‌باشد، گفت: اتمام سریع این پروژه از خواسته‌های بحق مردم و مسئولین این منطقه است و امیدواریم با اتمام سریعتر این پروژه شاهد توسعه، آبادانی و پیشرفت در این منطقه شویم. 
وی در ادامه به آغاز احداث بزرگراه اهر – مشگین شهر و در ادامه ساخت بزرگراه اهر – تبریز تا مغان و جمهوری آذربایجان نیز اشاره کرد و افزود: امیدواریم در آینده نزدیک با اختصاص اعتبارات لازم شاهد عملیاتی شدن این پروژه‌ها در این منطقه باشیم. 
 نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی برگزاری اولین جشنواره ملی عکس سال ارسباران را بسیار موفق عنوان کرد و گفت: عکس بیان کننده تمام زیبایی ها، توانمندی ها و پتانسیل های یک منطقه می باشد که شاید یک کتاب نتواند این توانایی را داشته باشد و باید قدر تمام هنرمندان و خصوصا هنرمندان عکاس شهرمان را بدانیم و در رشد و بالندگی آنها تلاش کنیم. 
در ادامه این جشنواره فرماندار اهر نیز منطقه ارسباران را با مناظر دیدنی، بکر و مناطق گردشگری آن از اهداف گردشگری پایتخت گردشگری جهان اسلام تبریز 2018 عنوان کرد و افزود: برگزاری اولین جشنواره سراسری عکس سال ارسباران با رویکرد تبریز 2018 یکی از موفقترین حرکت هنرمندان این شهرستان در فعالیت های فرهنگی و هنری بوده که امیدواریم در آینده نزدیک شاهد برگزاری جشنوارهای دیگر از این قبیل در منطق ارسباران و شهرستان اهر باشیم. 
سید محمد عابدی منطقه ارسباران و خصوصا شهرستان اهر را منطقه‌ای بکر با طبیعتی زیبا و دل انگیز برشمرد و افزود: زیبایی های منطقه ارسباران به حدی است که به جرات می توان گفت در هیچ جای دنیا نمی توان این زیبایی ها را شاهد بود و امروز گوشه ای از این زیبایی ها در لنزهای دوربین هنرمندان به وضوح قابل مشاهده است. 
وی در پایان منطقه ارسباران و شهرستان اهر را غنی و سرشار از پتانسیل ها و توانمندی ها در بخش های گردشگری، صنعت، معدن، کشاورزی عنوان کرد که با برنامه ریزی و شناساندن این پتانسیل ها علاوه بر توسعه و عمران باعث اشتغال و درآمدزایی برای جوانان و بیکاران منطقه را فراهم خواهد آورد.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.