به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی آذربایجان شرقی، سیدمرتضی نیرومند اسکویی اظهارکرد: شهرک صنعتی شهید سلیمی به عنوان بزرگترین شهرک صنعتی شمالغرب کشور یکی از شهرک های تقاضا محور استان محسوب می شود که به دلیل پر شدن ظرفیت زمین صنعتی، فاز توسعه آن سال گذشته کلید خورد.
وی افزود:‌ راه دسترسی و خیابان سازی این شهرک در دست اجرا بوده و اقدام لازم جهت تامین زیرساخت ها از قبیل آب، برق، گاز آغاز و تا زمان واگذاری زمین صنعتی در این شهرک تامین خواهد شد.
وی ادامه داد:‌ در مرحله توسعه شهرک صنعتی شهید سلیمی کلیه زون های صنعتی هفت گانه وجود داشته و امکان واگذاری برای همه بخش های صنعتی با رعایت الزامات زیست محیطی وجود دارد.
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی آذربایجان شرقی اعلام کرد: ‌شهرک فعلی شهید سلیمی از طریق پل غیر همسطح بر روی خط آهن به فاز توسعه متصل و امکان دسترسی به آن میسر می شود.
این شهرک که در کیلومتر 35 جاده تبریز - آذرشهر واقع شده و شرکت های بزرگی همچون صنایع غذایی شیرین عسل و مهر اصل در آن فعالیت می کنند.
فاز نخست شهرک صنعتی شهید سلیمی 585 هکتار 435 هکتار زمین قابل واگذاری دارد که 1049 قرارداد واگذاری زمین در این شهرک منعقد شده و 638 واحد در آن فعالیت می کنند.
طرح توسعه این شهرک در هفته دولت سال گذشته کلنگ زنی شد.
آذربایجان شرقی دارای 54 شهرک و ناحیه صنعتی است.
خبرنگار: پرویز انصاری ** انتشار: رستگار
3071/6183
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.