به گزارش ایرنا، محمد گلزاده عصر سه شنبه در مصاحبه با خبرنگار ورزشی ایرنا افزود: ما گل های بدی خوردیم و بخاطر بی تجربه بودن بازیکنان خودمان دو گل دریافت کردیم ولی در کل بازی خوبی بود و هر دو تیم بازی پایاپایی انجام دادند.
وی افزود: تیم مس سونگون با بازیکنان با انگیزه و با مهره های خیلی خوب به میدان آمد، ولی تیم ما خیلی جوان و نوپاست ولی با این تفاسیر امروز بازیکنان ساوه بهترین بازی خودشان را انجام دادند.
وی تشریح کرد: تیم ما انگیزه دارد و در آینده، بازی بهتر از امروز را خواهیم کرد، چرا که بعضی از بازیکنان ما تازه به جمع تیم اضافه شدند و من پنج شش بازیکن را امروز در تیم می بینم.
وی اظهار کرد: ما تمرین نداشتیم و استراتژی تیم برای این بازی تاکتیک دفاع و ضد حمله بود و چند موقعیت گل روی دروازه حریف ایجاد کردیم که نهایتا دو موقیت به گل منجر شد.
گلزاده با اشاره به دیر تشکیل شدن تیم ساوه گفت: چون تیم شهرداری ساوه را دیر تشکیل دادند و گفتند جوان ها می توانند در لیگ بازی کنند و تیم قبلی را عوض کردند، باعث این بی نظمی شد.
وی ادامه داد: هدف باشگاه برای تیم ساوه در لیگ ماندن است، ولی هدف من و کادر تیم، کسب رتبه تک رقمی در لیگ برتر فوتسال است.
خبرنگار: مهدی آب بسته**انتشاردهنده: محمد عزیزی راد
9853/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.