مصطفی آجورلو اظهار کرد: مسئولیت فنی تیم با یحیی گل محمدی است که امیدوارم در کنار دستیارانش موفق باشد. ایمان‌دارم که امسال خوش خواهیم درخشید.

به گزارش ایسنا، مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تصریح کرد: معتقدم که امسال ترکیبی از بازیکنان صاحب سبک و با تجربه در کنار جوانان می‌تواند با هدایت یحیی گل محمدی تیم خوبی برای سال پیش رو رقم بزند. امسال باید خوب گام برداریم و از گل محمدی تشکر می‌کنم که با جدیت کار خود و تمرینات تیمش را آغاز کرده و ایمان‌دارم که امسال خوش خواهیم درخشید.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی گفت: همان‌طور که پارسال دخالتی در امور فنی نداشتم امسال هم مسئولیت فنی تیم با یحیی گل محمدی است که امیدوارم در کنار دستیارانش موفق باشد. حوزه مسئولیت من مدیریت و تأمین اعتبارات است که در همین راستا با حامیان مالی همکاری می‌کنیم و طرح‌های اقتصادی بی سابقه‌ای در باشگاه شکل‌گرفته است. از سرخ پوشان این توقع را دارم که همگی کمک کنند تا یک تیم متحد و مقتدر تشکیل دهیم تا به انتظارات هواداران پاسخ دهیم.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی همچنین گفت: فوتبال ایران مدیون دکتر رضایی خواهد بود و این تنها تیم تراکتورسازی نیست که موردحمایت کوثر است و تیم‌های استقلال و پرسپولیس نیز توسط موسسه کوثر حمایت می‌شوند. اقتصاد و فوتبال به هم وابستگی دارند و با عملکرد خوب می‌توانیم وضعیت اقتصادی خوبی نیز داشته باشیم.

آجورلو گفت: طبق آمار و اطلاعاتی که در اختیار ما قرارگرفته مشارکت هواداران باشگاه‌های دیگر در موسسه کوثر چندین برابر هواداران ما بوده است که این اصلاً اتفاق خوبی نیست. ظرفیت عظیم هواداران تراکتورسازی ده‌ها برابر این آمار و ارقام است که در سراسر کشور می‌توانند کارت هواداری تیم محبوبشان را دریافت کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: خبر دیگر برای هواداران پرشور باشگاه این است که سیم‌کارت‌های آذرتل از اول مردادماه به فروش می‌رسد و هواداران تراکتورسازی می‌توانند از این طریق هم به باشگاه خودشان کمک کنند.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.