دبیر کل حجاب و عفاف کشور گفت: دشمن حجم انبوه صادرات فرهنگی را برای زدودن عفت و حیا در جوامع اسلامی متمرکز کرده است.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان‌شرقی، حجت الاسلام محسن دعائی در جمع خبرنگاران در تبریز با اشاره به سپری کردن دو مقطع حساس در تاریخ ایران اسلامی معاصر، اظهار کرد: دشمن در ابتدا به صورت فیزیکی و جنگ سخت درصدد بر آمد تا انقلاب اسلامی ایران را شکست دهد و پس از ناکامی در این مورد به جنگ نرم و تهاجم فرهنگی روی آورد.
وی افزود: همان طور که در جنگ سخت با به میدان آمدن مردم توانستیم دشمن را شکست دهیم در جنگ نرم نیز مردم باید با لبیک گویی به فرمان رهبری مبنی بر اینکه "آتش به اختیارید" ، خود به میدان بیایند و در برابر تهاجم فرهنگی دشمن ایستادگی کنند.
دعائی با بیان اینکه باید جلوی غارت آرام ارزش‌های دینی، فرهنگی و ملی را بگیریم، اظهار کرد: جبهه فرهنگی حجاب و عفاف از سال 92 و پیرو فرمایشات رهبری در خصوص تهاجم شدید فرهنگی دشمنان تشکیل شده و در سراسر کشور جبهه‌سازی کرده است.
دبیر کل حجاب و عفاف کشور افزود: حدود 350 موسسه و هزاران فعال فرهنگی را در سال‌های اخیر به عضویت خود درآورده و برای شناسایی و شبکه سازی و سپس توانمندسازی اعضای خود در راستای توسعه سبک زندگی عفیفانه اقدامات بسیاری انجام شده است.
وی ادامه داد: دشمن از طرق مختلف چون طراحی سبک پوششی و تولید ادبیات غیر عفیفانه در قالب فیلم، رمان، بازی، انیمیشن و ... درصدد تغییر سبک زندگی مردم است.
وی افزود: امروز در قرنی به سر می‌بریم که افرادی مدعی کدخدایی جهان معاصر هستند و طبیعی است برای اینکه بتوانند به این ادعای خود جامه عمل بپوشانند باید به هر طریق ممکن جوامع بشری را مطیع خویش سازند که یکی از موفق‌ترین ابزار آن‌ها این است که بشریت را از سطح انسانی اندیشیدن تهی کنند.
دعائی ادامه داد: چه ابزاری کارآمدتر از اینکه انسان‌ها را به سطحی از آلودگی اخلاقی و روابط ناسالم جنسی برسانند و غرق در شهوات حیوانی کنند که مردم دیگر قدرت اندیشیدن و افکار استقلال طلبانه را نداشته باشند.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.