به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی این شرکت، عادل کاظمی افزود: امسال وضعیت مصرف برق در سطح کشور افزایش چشمگیری داشته و این طرح در راستای اجرای برنامه های مدیریت مصرف و طرح های پاسخگویی بار انجام می شود.
وی اظهار کرد: با وجود اینکه استفاده از انواع لامپ های پرمصرف شامل التهابی، مدادی، خیاری، گازی وات بالا و پروژکتورهای پرمصرف طی بخشنامه هیئت وزیران از سال 1387 ممنوع است اما هنوز هم شمار معدودی از واحدهای تجاری اقدام به استفاده از این لامپ های می کنند.
کاظمی با اشاره به همکاری خوب مشترکین تجاری در ادوار گذشته این طرح، افزود: استفاده از لامپ های کم مصرف هم به صرفه مشترکین تجاری است و هم صنعت برق را در تامین برق پایدار و مطمئن یاری می کند.
کاظمی ادامه داد: هفتمین دوره طرح جمع آوری لامپ های پرمصرف مشترکین تجاری در سطح کلانشهر تبریز، اسکو و آذرشهر با اخذ مجوز های قانونی از دادستان عمومی و انقلاب تبریز و هماهنگی های انجام یافته با مجمع محترم امور صنفی اجرا می شود.
وی افزود: این طرح با اطلاع رسانی و ارائه فرم اخطار به مشترکین تجاری استفاده کننده از انواع لامپ های ممنوعه پرمصرف، آغاز و در مرحله بعد لامپ های پرمصرف این واحد ها توسط 12 گروه عملیاتی به طور کامل جمع آوری می شود.
وی خاطرنشان کرد: وزارت نیرو برنامه های متعددی برای پیک سایی دارد که این برنامه ها بیشتر جنبه تشویقی داشته و با همکاری مشترکین اجرا می شود.
3038/6183
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.