به گزارش روز دوشنبه ایرنا، فرماندار شهرستان هریس در جمع موتورسواران ، گفت: از جمله اهداف اجرای طرح ارتقای ایمنی راکبان موتور، افزایش اطلاعات ترافیکی برای پیشگیری از وقوع تصادف و کاستن از تلفات جانی و مالی حوادث رانندگی موتور سواران در طول جاده به ویژه راه های روستایی است.
صابر تقویمی با بیان اینکه در مناطق روستایی این وسیله نقلیه یکی از پرمصرف ترین وسایل است، افزود: بخش زیادی از راکبان موتورسیکلت را جوانان تشکیل می دهند، بنابر این همراهی این قشر با پلیس راه و رعایت قوانین تاثیر زیادی در کاهش سوانح دارد.
فرمانده انتظامی شهرستان هریس نیز گفت: اجرای طرح ارتقا ایمنی موتورسواران و عابران پیاده در سال96طبق سال های گذشته بیان کننده تاکید و اصرار مسئولان به استفاده از کلاه ایمنی است.
سرهنگ داداشی افزود: بر اثر کوچک ترین برخورد موتور سیکلت با خودرو یا پیش آمدن حوادثی دیگر، راکبان موتور از ناحیه سر آسیب جدی می بینند که متاسفانه اکثر آنها منجر به فوت و یا معلولیت های جبران ناپذیر می شود.
در پایان این مراسم از طرف اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان با همکاری فرمانداری و فرماندهی انتظامی و پلیس راهور هریس به 180 راکب موتور سیکلت در روستاهای نمرور، سرای، مینق، اربطان ،باروق گوراوان، قراجه، برازین و پارام شهرستان هریس بعد از ارایه آموزش های لازم برای موتورسواران، کلاه و دستکش ایمنی، جلیقه و حمایل شبرنگ مخصوص موتورسواری اهدا شد.
شهرستان هریس با حدود 70هزار نفر جمعیت در 65 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی قرار دارد.
خبرنگار: محمد طلوعیان** انتشار : رستگار
/3038/7227/6183
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.