سردار سرتیپ دوم پاسدار غلام عسکر کریمیان روز یکشنبه در جمع خبرنگاران، افزود: در عصر انفجار اطلاعات، جامعه مخاطب نیازمند کار فرهنگی اقناعی است که استفاده از ظرفیت رسانه ها مهم ترین راهکار در این خصوص است که متاسفانه برخی فرافکنی می کنند.
وی اظهار کرد: دشمنان اسلام و انقلاب سرمایه گذاری خود را برای مقابله با انقلاب و نظام از طریق رسانه ها آغاز کرده اند و یکی از اهداف مهم آنها در این فضای رسانه ای از بین بردن حجاب و عفاف است که در این رستا با ایجاد شبهات مختلف درصدد ایجاد بحران هویت در جوانان است تا از این رهگذر به اهداف خود برسند.
وی با طرح این سئوال که شاید برای عده ای جای سئوال باشد که مساله حجاب و سپاه چه ارتباطی با هم دارند؟ گفت: طبق اصل 150 قانون اساسی حفظ دستاوردها و آرمان های انقلاب وظیفه سپاه بوده و مساله حجاب و عفاف نیز جزو ارزش های اساسی اسلام و انقلاب است.
کریمیان از شیوع بدحجابی در کشور به عنوان تهدید فرهنگی نام برد و افزود: وظیفه همه مسئولان فرهنگی و مرتبط در این خصوص بسترسازی و ظرفیت سازی در این عرصه است تا بتوان با روشنگری و آگاهی بخشی جوانان را تغذیه روحی کرد.
وی با اشاره به در پیش بودن هفته حجاب و عفاف، اظهار کرد: برای کار در خصوص حجاب و عفاف یک هفته کافی نیست و نباید اهمیت آن در این هفته خلاصه شود، بلکه این هفته به صورت نمادین برای نشان دادن اهمیت این مساله است.
تجمع بزرگ مدافعان حریم خانواده 21 تیر ماه همزمان با روز حجاب و عفاف در سراسر آذربایجان شرقی و تبریز برگزار خواهد شد.
خبرنگار: سیدیحیی مرتضائی ** انتشار: رستگار
3038/6183
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.