به گزارش ایرنا، معاون استاندار و فرماندار شهرستان ویژه مراغه شامگاه پنجشنبه در آیین بهره برداری از این طرح ها گفت: توجه به مناطق محروم و کم برخوردار از برکات نظام و انقلاب اسلامی است.
ظفر محمدی افزود: رسیدگی به مشکلات و توجه به دغدغه ها و مطالبات شهروندان به ویژه در مناطق محروم و حاشیه شهر از رسالت های مسئولان و مدیران خدمتگزار است.
وی ادامه داد: خدمت به مردم مناطق محروم و ایجاد امکانات لازم برای رفاه ساکنان این مناطق و نیز توجه به فضای موجود در این محلات مورد اهتمام مسئولان و مدیران شهری است.
وی اضافه کرد: باتوجه به برخی کاستی ها و محرومیت ها در مناطق حاشیه شهر، تلاش بیشتر برای توسعه امکانات شهری، فرهنگی و اجتماعی در این مناطق ضروری است.
شهردار مراغه نیز در این آیین با اشاره به تلاش های مجموعه مدیریت شهری برای توزیع عادلانه امکانات در مناطق محروم و حاشیه شهر گفت: در این راستا طرح های بهسازی و ساماندهی محلات کمتر توسعه یافته زینال آباد و گلشن زهرا (س) بر اساس راهبردهای شورای شهر و شهرداری اجرا شده است.
محمدرضا احمدی افزود: اجرای فضای سبز، پارک ویژه بازی کودکان و زمین چمن، احداث کانال، جدول گذاری و بهسازی معابر زینال آباد در قالب طرح ساماندهی این منطقه اجرا شده است.
وی ادامه داد: در این طرح، 550 متر کانال سازی، پنج هزار متر مکعب خاکبرداری، یک هزار و 600 متر مربع پارک و فضای سبز و 20 هزار مترمربع آسفالت ریزی با 33 میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار انجام شده است.
وی با اشاره به اجرای طرح ساماندهی محله گلشن زهرا (س) مراغه توسط شهرداری اضافه کرد: در این طرح یک هزار و 700 مترمربع پارک، 200 متر مربع زمین بازی و 15 هزار متر مربع آسفالت ریزی با 14 میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار اجرا شده است.
شهرستان مراغه با حدود 250 هزار نفر جمعیت در 127 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
خبرنگار: ابراهیم مطلوبی**انتشار:عیسی عطاپور**
3077/7487
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.