معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بر ضرورت برنامه‌ریزی مدون و زمانبندی شده برای 178 روز باقی مانده تا رویداد «تبریز 2018» تأکید کرد.
 
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان‌شرقی، زهرا احمدی‌پور در نشست مشترک ستاد ملی سیاستگذاری و ستاد برنامه‌ریزی و اجرایی استانی تبریز 2018، با بیان اینکه در گزارشات کارگروه‌ها زمان‌بندی‌ها لحاظ نشده‌اند و فقط در حد پیشنهاد است، گفت: برای روزهای باقی مانده تا شروع رویداد تبریز 2018 به برنامه‌ریزی زمانبندی شده و مدون نیاز داریم تا امکان رصد و پیشرفت کار به طور دقیق مشخص شود.
 
وی ادامه داد: به منظور میزبانی از مراسمات بین المللی در تبریز، نیاز است دعوت‌نامه‌ها از چند ماه قبل به کشورهای مختلف ارسال شود و تبریز به نمایندگی از کل ایران میزبان خواهد بود.
 
معاون رئیس جمهور تاکید کرد: برای برگزاری هر چه بهتر این رویداد، نیازمند مشارکت تمامی استان‌ها هستیم و این یک رویداد بین المللی است.
 
وی توجه اساسی به تبلیغات و بازاریابی در خصوص تبریز 2018 را از ضروریات دانست و افزود: تمامی شبکه‌های ریلی، هوایی و جاده‌ای کشور باید به تبلیغات 2018 بپردازند تا هر مسافر ورودی از هر نقطه‌ی کشور هنگام ورود به ایران در مورد این رویداد آگاهی داشته باشد.
 
رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری تبلیغات تبریز 2018 در فرودگاه‌ها و مبادی ورودی کشور را مهم دانست.
 
وی تاکید کرد: باید بر روی لباس‌های بازیکنان تیم ملی، لگوی تبریز 2018 چاپ شود و ورزشکاران کشور مبلغ این رویداد باشند.
 
احمدی‌پور تبریز را شهری با قدمت کهن دانست و افزود: تبریز را فقط به عنوان یک شهر معرفی نکنیم بلکه تبریز موقعیت بسیار استراتژیک و نقش موثری در توسعه گردشگری کشور دارد.
 
وی تاکید کرد: بخش مهمی از برگزاری تبریز 2018 را باید به بخش خصوصی محول کنیم تا پشتیبان اصلی این رویداد باشند؛ به طوری که در مدیریت پنج محور گردشگری مشارکت داشته باشند.
 
احمدی‌پور تاکید کرد: از لحاظ جابجایی اعتبارات دولتی مشکلی نداریم ولی برای تامین اعتبارات باید برنامه های دقیق تک تک کارگروه‌ها مشخص شوند.
 
احمدی‌پور ادامه داد: الان دیگر زمان پیشنهادات نیست بلکه زمان برنامه‌ریزی و شروع کار است.
 
وی به ظرفیت‌های بالای استان در گردشگری اشاره کرد و افزود: هرگونه بهانه تراشی برای رسیدن به اهداف تعیین شده در تبریز 2018 مورد قبول نیست و باید به بهترین شکل ممکن این رویداد را برگزار کنیم؛ چرا که انتخاب دیگر شهرهای کشور برای رویدادهای بین المللی به نحوه میزبانی از رویداد تبریز 2018 وابسته است و این رویداد به عنوان یک شروع خواهد بود.
 
وی خاطرنشان کرد: رئیس جمهور کشور و دولت تدبیر و امید تاکید ویژه به صنعت گردشگری دارند و ایران ظرفیت‌های بالایی از لحاظ طبیعی و تاریخی دارد.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.