به گزارش ایرنا، سیدشمس الدین مراثی روز چهارشنبه درهمایش دهیاران با اشاره به اینکه 39 دهیاری دراین شهرستان وجود دارد اظهار کرد: دهیاران در خط مقدم مشکلات و ارتباط با مردم هستند و باید در حوزه‌های اجرایی و نظارتی همکاری سازنده‌ ای با ادارات و مسئولان داشته باشند.
وی همچنین خواستار ایجاد پایگاه امداد و نجات در بخش قلعه چای شد و گفت: بیش از 18 روستا در این بخش وجود دارد که به خدمات آتش نشانی، هلال احمر مجهز به آمبولانس و پاسگاه نیروی انتظامی نیاز دارند.
وی مشکل پسماندهای روستایی را از دغدغه های دهیاران این شهرستان عنوان و اظهارکرد: فرهنگ سازی و ارتقای سطح فرهنگ عمومی روستاییان، موجب آبادانی و پیشرفت روستاها شده و ضروری است دهیاران و شوراها دراین زمینه تلاش بیشتری کنند.
مراثی، با اشاره به مشکل کم آبی در فصل زراعی ادامه داد: با مدیریت و همکاری بین دهیاران و شوراهای اسلامی می توان بسیاری از چالش های موجود در حوزه آب رسانی این شهرستان را برطرف کرد.
فرماندار شهرستان عجب شیر همچنین به نقش ظرفیت دهیاران برای مبارزه با مواد مخدر در روستاها اشاره کرد و گفت: اگر دهیاران در زمینه مواد مخدر و جلوگیری از گسترش آن از طریق آگاه سازی روستاییان تلاش کنند، به طور قطع آمار معتادان در جامعه کاهش می یابد.
در این آیین از 6 دهیار نمونه و موفق بخش مرکزی و قلعه چای شهرستان عجب شیر تجلیل شد.
شهرستان عجب شیر با حدود 85 هزار نفر جمعیت در 98 کیلومتری جنوب غربی تبریز مرکز آذربایجان شرقی واقع شده است.
خبرنگار:شهرام ناعم وند**انتشار:عیسی عطاپور**
3077/7485
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.