به گزارش خبرآنلاین، یکی از مهم‌ترین مشکلات تیم‌های لیگ برتری استان در سال گذشته نداشتن زمین‌بازی مناسب مقابل حریفان خودشان بود که استادیوم یادگار امام هم به دلیل بازسازی چمن و قرار دادن سیستم هیتینگ نتوانستند تیم های تبریزی تا نیم فصل در این ورزشگاه میزبان حریفان خود باشند.

عملیات بازسازی استادیوم یادگار امام تبریز که یکی از بزرگ‌ترین ورزشگاه‌های کشور است سال گذشته آغاز شد و در این طرح هم سیستم گرمایش از کف برای استادیوم اجرا شد و هم چمن آن تعویض شد تا تیم‌های تبریزی در تمام فواصل سال و در هر شرایط آب و هوایی چمنی سبز و مطبوع داشته باشند.

چمن تعویض شده یادگار امام سال گذشته حواشی بسیار زیادی را داشت به‌طوری‌که قرار بود مسوولان استان چمنی از کشور خارجی و باکیفیت بالا را بخرند و در استادیوم پهن کنند به‌یک‌باره همه‌چیز عوض شد و چمنی بی‌کیفیت از یکی از شهرهای ایران خریده و در یادگار پهن شد.

بعدازاین اتفاق مسوولان ورزشی کشور و استان اعلام کردند این چمن موقتی است تا لیگ به پایان برسد و بعد از اتمام لیگ چمنی که در نزدیکی استادیوم کاشته می‌شود و قبل از شروع لیگ با چمن کنونی تعویض خواهد شد و تیم‌های تبریزی هیچ نگرانی در مورد زمین چمن نداشته باشند.

رقابت‌های لیگ برتر کم از یک ماه دیگر شروع خواهد شد ولی خبری از تعویض چمن نیست و با توجه به بی‌کیفیتی چمن فعلی استادیوم یادگار امام تیم‌های تبریزی شرایط بسیار سختی را برای بازی مقابل حریفان خود در این زمین خواهند داشت.

یکی از اصلی‌ترین دلایل موفقیت تیم‌های مطرح اروپایی داشتن استادیوم اختصاصی و مجهز است که متأسفانه در ایران به این مسئله کمتر توجه می‌شود .

باشگاه گسترش فولاد تبریز یکی از به‌روزترین باشگاه‌های ایران است که دارای مجهزترین استادیوم اختصاصی است و بدون شک در کسب موفقیت‌های این تیم از اهمیت بالای برخورداراست.

باشگاه‌های بزرگ ایران که امروزه در آسیا و حتی دنیا هم شناخته‌شده هستند باید دارای استادیوم اختصاصی مجهز باشند که می‌توانیم به باشگاه تراکتورسازی اشاره‌کنیم که با توجه به شرایط و محبوبیتی که دارد به یک استادیوم مجهز اختصاصی نیاز مبرمی دارد

امیدواریم مسوولان استان با تعیین و تکلیف چمن استادیوم یادگار امام این ورزشگاه را برای میزبانی تیم پرطرفدار تراکتورسازی که امسال در رقابت های آسیایی هم حضور خواهد داشت آماده کنند تا این تیم شرایط خوبی را در بازی‌های خانگی داشته باشد.
هفدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر از 5 مردادماه آغاز خواهد شد و دو تیم گسترش فولاد و تراکتورسازی نمایندگان استان در لیگ امسال خواهند بود.

 

48

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 691903
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.