وحید پوررضوی : یحیی گل محمدی سرمربی جدید تراکتورسازی کارنامه بسیار خوبی در کار کردن با جوانان دارد و برای تراکتورسازی هم اصلی‌ترین هدف این سرمربی جوان‌گرایی و استفاده از بازیکنان جوان است که این امر تا نیم‌فصل برای این تیم اجباری است.

تراکتوری‌ها بیشتر بازیکنان فصل قبل خود را ازدست‌داده‌اند که جایگزین آن‌ها را جوانان بومی و بی‌نام‌ونشان گرفته‌اند تا در فصل پیش رو با تمام توان و برای موفقیت تیم خودشان پیراهن تراکتورسازی را بر تن کنند و نتایج خوبی برای تراکتور رقم بزنند.

بعضی از بازیکنان فصل قبل تراکتورسازی باوجود شرایط فعلی این تیم چهره واقعی خود را نشان دادند و با پیشنهاد بهتری که داشتند تراکتور را در شرایط سخت تنها گذاشتند ولی دراین‌بین بودند بازیکنانی که با تمدید قراردادشان نشان دادند در روزها سخت در کنار تیم خود هستند.

شاید جدایی آقایی و شفیعی از نکات قابل‌توجه در تراکتورسازی بود که با توجه به شرایط تراکتور کمتر کسی احتمال جدایی این بازیکنان را می‌داد ولی در مقابل تمدید قرارداد سینا عشوری بازیکن باغیرت تراکتورسازی که شاید تا نیم‌فصل نتواند برای تراکتور به میدان برود از نکات قابل‌توجه در این تیم بود.

یحیی گل محمدی با تشکیل کادر فنی خوب و جوان در حال ساخت تراکتوری پرانرژی و جوان برای حضور در لیگ است تا هواداران هیچ نگرانی از نتایج و بازی‌های این تیم نداشته باشند.

یکی از اصلی‌ترین نگرانی هواداران در خط دروازه این تیم است که با جدایی اخباری شاید دروازه تراکتور مثل قبل مطمئن نباشد که به این منظور با درخواست گل محمدی و جذب یک مربی خوب دروازه‌بان ، گروسیان جوان روزهای بسیار خوبی را برای آماده‌سازی برای حضور در دروازه تراکتور پشت سر می‌گذارد و تا شروع لیگ بسیار آماده‌تر نیز خواهد شد.

شاید محرومیت تراکتور این فرصت را برای بازیکنان جوان این تیم ایجاد کرده است تا با نمایش خود هم برای پیشرفت سطح ورزش خود قدم بزرگی را بردارند و هم برای تیم تراکتورسازی بازی‌های خوبی را انجام دهند.

بدون شک روزهای خوبی در انتظار تیم محبوب و پرطرفدار تراکتورسازی است که هواداران هم باید با حمایت از تیم محبوب خودشان در این شرایط تراکتور را تنها نگذارند و با حضور و تشویق‌های خود در استادیوم به تیم خود روحیه بدهند.

سرخ پوشان تبریزی همیشه یکی از تیم‌های خوب و مدعی لیگ در چند سال اخیر بوده‌اند که در لیگ پیش رو هم امیدوارند با راهی کردن تیمی خوب نتایج خوبی را برای فوتبال استان رقم بزنند.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 691610
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.