غلامحسن علیپور روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بر جدیت و سرعت در رسیدگی به جرائم، به ویژه جرائم خشن تاکید و اظهار کرد: با توجه به افزایش نرخ جرم در مرند، از تمام ظرفیت های قانونی شهرستان استفاده می کنیم تا از وقوع جرم جلوگیری کنیم.
وی ادامه داد: طبق آمار بیشترین جرم دارای پرونده در دادسرای مرند مربوط به توهین است و ضرب و جرح عمدی، آسیب و جرح در تصادفات رتبه های دوم و سوم را دارند.
علیپور با بیان اینکه جرائم مربوط به مواد مخدر در رتبه های پایین تر است، گفت: همه توزیع کنندگان و فروشندگان عمده مواد مخدر در شهرستان دستگیر و برای برخی حکم صادر و برخی نیز در انتظار صدور حکم هستند.
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان مرند از ایجاد شعبه مخصوص رسیدگی به زمین خواری در شهرستان خبر داد و افزود: از ابتدای سال جاری برخورد جدی با زمین خواری در شهرستان را شروع کرده ایم و از هرگونه زمین خواری در مرند جلوگیری می کنیم.
علیپور در خصوص رسیدگی به ساخت و سازهای غیرمجاز نیز گفت: طی جلسه‌ای در شهرستان مصوب شد گشت تلفیقی از نیروی انتظامی، جهاد کشاورزی و نماینده دادستانی کلیه باغات و زمین های کشاورزی شهرستان را به صورت شبانه روزی رصد کنند تا کسی اجازه ساخت و ساز غیرمجاز را نداشته باشد.
وی رسیدگی به وضعیت زندانیان شهرستان را از برنامه های مهم دستگاه قضایی شهرستان مرند عنوان و خاطر نشان کرد: در برنامه های مدون از زندان و مراجع انتظامی شهرستان بازدید کرده و از نزدیک در جریان مشکلات و نواقصات آنها قرار گرفته و در جهت حل این مشکلات اقدام می کنیم.
شهرستان مرند با 250 هزار جمعیت در 70 کیلومتری شمال غرب تبریز مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
دریافت کننده: نعمت مرادپور**انتشاردهنده: محمد عزیزی راد
6132/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.