به گزارش روز شنبه ایرنا، در اطلاعیه این سازمان آمده است: آخرین مهلت ثبت نام و آغاز فرایند نوسازی تاکسی های فرسوده 15 تیرماه تعیین شده و از این تاریخ امتیاز تاکسی هایی که به سن فرسودگی رسیده اند لغو می شود.
در این اطلاعیه تاکید شده است: به استناد تبصره 3ماده 2 اصلاحیه آیین نامه الحاق یک تبصره به ماده واحده قانون راجع به تمرکز امور مربوط به تاکسیرانی ، شهرداری های کلانشهرها موظفند نسبت به لغو امتیاز بهره برداری تاکسی هایی که به سن فرسودگی رسیده اند، اقدام کند.
در اطلاعیه سازمان تاکسیرانی تبریزخطاب به مالکان تاکسی های فرسوده آمده است: در اجرای این مصوبه برای آخرین بار تا تاریخ 96/4/15 به مالکان آن دسته از تاکسی های فرسوده که فرایند نوسازی را شروع نکرده اند مهلت داده می شود تا نسبت به این امر اقدام کنند.
بر اساس این اطلاعیه در صورتی که مالکان این تاکسی ها نسبت به نوسازی خودروی خود اقدام نکنند، فعالیت آنها ابطال و از فعالیت تاکسی های فرسوده جلوگیری خواهد شد.
مدیر روابط عمومی سازمان تاکسیرانی تبریز در این رابطه به ایرنا گفت: طرح نوسازی ناوگان تاکسیرانی تبریز از سال گذشته شروع شده و تا زمان حاضر از 5 هزار و 300 دستگاه تاکسی شناسایی شده در این شهر 3 هزار و 150 دستگاه نوسازی شده و یکهزار و 350 دستگاه هم در مرحله نوسازی است و تنها مالکان 800 دستگاه نسبت به نوسازی خودروی خود اقدام نکرده اند.
مهدی شهبازی با اعلام اینکه در زمان حاضر 11 هزار و 150 دستگاه تاکسی در شهر تبریز فعال است، خاطرنشان کرد: به منظور نوسازی تاکسی های شهری 200 میلیون ریال تسهیلات با کارمزد 16 درصد پرداخت شده و سازمان مسئولیت ضمانت یکی از 2 ضامن لازم برای استفاده از این تسهیلات را عهده دار می شود.
خبرنگار: آب بسته** انتشار : انصاری
3093/3071
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.