به گزارش ایرنا، این مجلس بزرگداشت با حضور نماینده ولی فقیه و استاندار آذربایجان شرقی، مسئولان قوه قضائیه و مدیران سایر سازمان ها در استان، خانواده شهدا و اقشار مختلف مردم برگزار شد.
حجت الاسلام میرزا نجف آقازاده در این مراسم با بیان اینکه همه مردم در پیروزی انقلاب اسلامی نقش دارند، گفت: در زمان حاضر هم وحدت و همدلی تنها راه موفقیت در برابر دشمنان است.
وی به نقش رهبری در به ثمر نشستن انقلاب اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: در زمان حاضر هم رهبر معظم انقلاب محور و سردمدار ایستادگی در برابر دشمنان است.
وی با بیان اینکه ایمان و تبعیت از ولایت فقیه عامل اصلی دلاورمردی ها و ایثارگری های جوانان ماست، گفت: بیشترین واهمه دشمنان از همین ایمان و شجاعت برخاسته از اعتقاد است.
حجت الاسلام آقازاده با اشاره به شخصیت آیت الله بهشتی و نقش این شهید بزرگوار در شکل گیری انقلاب و خدمات وی به نهال نوپای جمهوری اسلامی، ادامه راه شهدا را تکلیفی بر گردن همه امت به ویژه مسئولان دانست.
وی اظهارکرد: همانند عملیات تروریستی منافقان در سال های ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی ایران، امروز هم اهتمام دشمنان به اجرای عملیات تروریستی نشانگر زبونی در مقابله مستقیم با نیروهای نظامی و جوانان غیور کشور است.
در هفتم تیر ماه سال 1360 دکتر بهشتی و یارانش بر اثر حادثه تروریستی در دفتر حزب جمهوری اسلامی به شهادت رسیدند.
خبرنگار: پرویز انصاری**انتشاردهنده: محمد عزیزی راد
3071/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.