به گزارش ایرنا، رحیم شهرتی فر روز چهارشنبه در جلسه شورای برنامه ریزی شهرستان، جمع کل پروژه های مستمر، نیمه تمام و جدید را 124 پروژه اعلام کرد و افزود: چون اولویت طرح ها تکمیل پروژه های نیمه تمام است بنابراین برای تکمیل طرح های مستمر باید از پتانسیل قانون بودجه بیشتر استفاده کنیم.
وی با بیان اینکه مجموعه ای از تکالیف قانونی هم درباره بودجه از قبیل کمک به پایگاه های مقاومت بر عهده بودجه شهرستان هاست، از کمک 150 میلیارد ریالی به دهیاری ها در سال گذشته خبر داد و گفت: کل قیر توزیعی به دهیاری ها 13 هزار و 945 تن بود که 10 هزار و 687 تن مربوط به بخشداری مرکزی و بقیه مربوط به بخش خسروشاه است.
فرماندار تبریز با تاکید بر اینکه جرائم و درآمدهای حاصل از ساخت و سازهای حریم شهرها و و روستاها که به خزانه واریز می شود باید به خود مناطق برگشته و در همان مناطق تحت مدیریت فرمانداری و بخشداری هزینه شود، افزود: ما هیچ وقت از میزان این درآمدها مطلع نیستیم.
شهرتی فر همچنین با بیان اینکه سیل همیشه روستاهای بیرق و هروی شهرستان تبریز را تهدید می کند، خواستار عنایت ویژه سازمان برنامه و بودجه برای تخصیص اعتبار ویژه برای کشیدن دیوار حایل در مسیر این رودخانه ها شد.
وی همچنین با بیان اینکه از مجموع 6 هزار و 739 کلاس درس موجود در شهرستان 507 کلاس باید بازسازی و تخریب شود، افزود: 2 هزار و 288 کلاس در شهرستان نیاز به مقاوم سازی دارد که 2 هزار و 159 کلاس تخریبی است.
فرماندار تبریز خاطرنشان کرد: با توجه به قرار گرفتن تبریز روی گسل بازسازی مدارس ضروری است.
خبرنگار: نعمت مرادپور**انتشاردهنده: محمد عزیزی راد
6132/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.