فرخ جلالی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه ناوگان حمل و نقل عمومی با حداکثر توان در قالب اتوبوس های ملکی و خصوصی تحت نظارت، به استقبال عید سعید فطر می رود، گفت: طبق برنامه ریزی انجام شده این ناوگان از ساعات آغازین روز عید از همه خطوط شهری و حومه تبریز نسبت به جابجائی نمازگزاران به محدوده مصلای اعظم امام خمینی (ره) اقدام خواهد کرد.
وی اظهار کرد: در راستای تکریم سالمندان و افرادکم توان در روز عید فطر، چهار دستگاه مینی بوس برای جابجایی این عزیزان در محدوده ترافیکی مراسم به صورت رفت و برگشت از مصلا تا محدوده تعیین شده، در نظر گرفته شده است که نسبت به ارائه خدمات رایگان به این عزیزان انجام وظیفه خواهند کرد.
جلالی ادامه داد: پس از اتمام مراسم با شکوه نماز عید سعید فطر، تمامی اتوبوس ها در پایانه ها مستقر و جهت رفاه حال و آسایش نمازگزاران، مرحله دوم خدمات رسانی را آغاز می کنند.
وی گفت: تعداد 30 دستگاه اتوبوس پشتیبان نیز از واحد گشت، در اختیار مناطق اتوبوسرانی قرار خواهد گرفت تا در صورت لزوم به نمازگزاران خدمات ارائه نمایند.
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه افزود: این شرکت با بیش از 750 نفر اتوبوسران، بزرگترین خدمات رسانی سال را در چهار منطقه و پایانه اتوبوسرانی در عید سعید فطر به شهروندان و مسافرین عزیز ارائه خواهد کرد.
فردا مصادف با اول شوال 1438 هجری قمری برابر با پنجم تیر ماه 1396 عید سعید فطر است.
خبرنگار: سیدیحیی مرتضائی ** انتشار دهنده:محمد رستگار
3038/6183
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.