به گزارش ایرنا، محمد محمدپور روز شنبه در دیدار با تعدادی از پیشکسوتان هنرمند تبریز افزود: پیشکسوتان اندوخته ای از تجربیات با ارزش دارند که هنرمندان جوان باید از این تجربیات در راستای تعالی هنر خود بهره ببرند.
وی با بیان اینکه موسسه هنرمندان پیشکسوت در راستای پاسداشت شان و منزلت هنرمندان باسابقه کشور در حوزه های متعدد هنری و تکریم مقام آنان تشکیل شده است، اظهار کرد: تجلیل و تکریم از پیشکسوتان وظیفه همه به ویژه مسئولان ذیربط فرهنگی و هنری است.
محمدپور، ادامه داد: اکنون با حضور چهره های برجسته در عرصه های مختلف فرهنگی و هنری استان، آذربایجان شرقی زبانزد خاص و عام است و هنرمندان برجسته آن نه تنها در عرصه ملی بلکه در عرصه های بین المللی به نام و آوازه رسیده و برای کشورمان افتخار کسب کرده اند.
در این آئین مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی به همراه سیدعباس عظیمی، مدیرعامل و محمود عزیزی رئیس هیات مدیره موسسه هنرمندان پیشکسوت با استاد حسن اسکندری، استاد ابراهیم پشت پناه، استاد جدیدالاسلام و استاد عباچی زاده دیدار کردند.
استفاده از تجربیات و سوابق ارزشمند فرهنگی و هنری پیشکسوتان در جهت کمک به بالندگی معنوی، فرهنگی، اجتماعی و علمی کشور، توسعه و تقویت روابط و انس میان آنان و حمایت از هنرمندان پیشکسوت در مقابل رویدادهای مخل سلامت جسمانی، روحی و اقتصادی آنان از اهم اهداف موسسه هنرمندان پیشکسوت است.
خبرنگار: پرویز بابائی ** انتشار دهنده: محمد عزیزی راد
8023/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.