محمد وحدتی در حاشیه مراسم راهپیمائی روز قدس بستان آباد در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ، ضمن تشکر از حضور گسترده مردم شهرستان در راهپیمائی اظهار کرد: حضور گسترده مردم در این راهپیمائی نشان داد که مردم ندای کمک مردم فلسطین را شنیده اند و با حضور در این راهپیمائی صدای حمایت از ستمدیده گان و مظلومان را سر دادند.
وی با بیان اینکه برغم هوای گرم و خستگی مردم در برنامه های احیای شب های قدر، حضور اقشار مختلف مردم در این راهپیمایی بی نظیر و قابل تمجید است، افزود: مردم از هیچ تهدید و تحریمی هراس ندارند و با اقتدار تمام در صحنه ها حاضر هستند.
وحدتی حضور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس یکی از یادگارهای امام خمینی را حاکی از بصیرت و آگاهی مردم در چنین برهه زمانی عنوان کرد و گفت: خوشبختانه مردم هر زمانی که لازم بود در صحنه حاضر شده اند.
وی با اشاره به دشمنی رژیم غاصب اسرائیل با جهان اسلام و نظام جمهوری اسلامی خاطر نشان کرد: این راهپیمائی نشان داد که تمام بافته های دشمنان از هم گسستنی است.
وحدتی، حضور مردم کشورهای اسلامی در راهپیمائی روز قدس و اعلام نفرت از گروه های تکفیری و داعشی مورد حمایت اسرائیل و آمریکا را مایه شکست و سردرگمی مواضع آنها عنوان کرد.
شهرستان بستان آباد با 100 هزار نفر جمعیت در فاصله 60 کیلومترری شرق تبریز واقع شده است.
خبرنگار: علی کبیر**انتشاردهنده: محمد عزیزی راد
7239/6132/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.