به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، در این بیانیه آمده است: روز قدس روز بازخوانی خطراتی است که فراروی امت اسلامی در سال های گذشته و حال از سوی قدرت های استعمارگر در حال زوال، به سمت این بلاد نشانه رفته و می رود.
بیانیه فوق ادامه می دهد: روز قدس امسال برابر شده با تداوم جنایات آل سعود در سرزمین یمن، مردم مظلومی که به جرم آزادگی افطارها و سحرهای خون رنگی را در ماه مبارک رمضان تجربه کرده اند، لذا فریادهای روز قدس امسال هم بر پیکره صهیونیسم جهانی و هم برپیکره آل سعود فرود خواهد آمد چنان که در چند روز اخیر، سیلی آهنین پاسداران انقلاب اسلامی بر تن ایادیشان وارد آمد.
سپاه عاشورا اضافه کرده است: پاسداران همیشه سرافراز این سپاه که همیشه پیشگام مبارزه با مستکبران و حامیانشان بوده اند، ضمن محکوم کردن جنایات جانیان بین المللی و بیعت مجدد با آرمان های امام خمینی (ره) و خلف صالحش مقام معظم رهبری، فرامین ایشان را لبیک گفته و حمایت کامل خود را از مردم رنج کشیده فلسطین و سایر ملل مظلوم جهان اعلام می دارد.
در پایان این بیانیه آمده است: امید است مردم ولایت مدار و شهید پرور آذربایجان شرقی به همراه مردم سایر استان های مملکت اسلامی با حضور دشمن شکنانه خود، سیلی محکم دیگری بر جسم نیمه جان ایادی کفر و اربابان استکبار وارد آورند.
3038/6183 انتشار : رستگار
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.