سرخ پوشان فوتبال تبریز از ساعت 18 عصر دومین تمرین امروز (دوشنبه) خود را در زمین فجر عاشورا برگزار کردند.
 
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان‌شرقی، به درخواست یحیی گل محمدی، باشگاه اقدام به خرید سیستم GPS کرد و از امروز سرخ پوشان به این سیستم مجهز شدند تا کادر فنی تیم میزان دوندگی در سرعت‌های مختلف، مقدار ضربان قلب، حرکات انفجاری و سایر اطلاعات آماری بدنی بازیکنان را موردسنجش قرار دهند.
 
کار با توپ در دستور کار تراکتورسازان قرار گرفت و اعضای کادر فنی تیم با استفاده از تکنولوژی جدیدی که از امروز به تیم اضافه‌شده است عملکرد آماری بازیکنان را زیر نظر قراردادند.
 
این تمرین 90 دقیقه به طول انجامید و بعد از پایان تمرین تراکتورسازان برای ریکاوری از حوضچه آب سرد استفاده کردند.
 
شاگردان یحیی گل محمدی از ساعت 10 صبح امروز در سالن بدن‌سازی حاضر شدند تا کار با وزنه را در دستور کار خود قرار دهند.
 
پیش از شروع تمرین طبق برنامه کادر فنی، بازیکنان تیم تست آنالیز ترکیب بدنی دادند و میزان چربی، BMI و سایر شرایط بدنی سرخ پوشان توسط کادر فنی آنالیز شد تا در جریان شرایط فعلی بازیکنان قرار بگیرند.
 
پس از پایان این آنالیز مظاهر رحیم‌پور مربی بدن‌ساز تیم برنامه خود را به سرخ پوشان اعلام کرد و آن‌ها را در جریان برنامه بدن‌سازی تیم قرار داد.
 
یحیی گل محمدی در طول تمرین نظاره‌گر عملکرد شاگردانش بود و در مواردی با کادر فنی خود به بحث و گفت‌وگو پرداخت.


گفتنی است؛ سرمربی جدید تراکتورسازان، پس از این‌که روز شنبه تمرینات تیم منتخب آکادمی تراکتورسازی را از نزدیک دید تصمیم گرفت تا نفراتی از این تیم در تمرین تیم بزرگ‌سالان حاضر شوند.
 
وی امروز نیز دیدار دوستانه تیم منتخب آکادمی تراکتورسازی با تیم عقاب تبریز را از نزدیک نظاره‌گر شد تا سایر استعدادهای تیم‌های پایه را شناسایی کند تا از آن‌ها در تیم بزرگ‌سالان بهره‌مند شود. Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.