به گزارش روز سه شنبه روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، محمدصادق پورمهدی در جلسه شورای فنی استان، توجه به تکمیل و تقویت زیرساخت های حمل و نقل را از مهم ترین مولفه های موثر در توسعه یافتگی دانست.
وی، توجه ویژه به زیرساخت های حمل و نقل را یکی از مهم ترین اولویت های دولت یازدهم و مدیریت ارشد استان دانست و اظهارکرد: با وجود به کمبود منابع مالی، بیش از 75 درصد منابع مالی مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان را به حوزه حمل و نقل و پروژه هایی همچون بزرگراه تبریز- مرند- بازرگان و جاده اهر- تبریز اختصاص دادیم.
پورمهدی اظهار کرد: تقویت زیرساخت های گردشگری و حمل و نقل، یکی از مهم ترین اعتقادات و اولویت های ماست و باور داریم که رونق گردشگری جز با توجه ویژه به پروژه هایی همچون جاده تبریز- اهر ممکن نیست.
معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی گفت: مدیریت ارشد استان دغدغه های زیادی دارد و چنین نیست که بتواند تمام توان و انرژی خود را صرف حوزه راه و زیرساخت های حمل و نقل کند و باید دستگاه مربوطه با تمام توان به ایفای وظایف خود در این زمینه بپردازد.
پورمهدی با تاکید بر لزوم استفاده از دانش و تکنولوژی روز در تکمیل زیرساخت های حمل و نقل استان اعلام کرد: 38 دوربین جاده ای استان در سال گذشته افتتاح شد و تعداد این دوربین ها تا پایان سال جاری به 100 مورد خواهد رسید.
آذربایجان شرقی دارای 235 کیلومتر آزادراه, 450 کیلومتر بزرگراه, 1042 کیلومتر راه اصلی, 1725 کیلومتر راه فرعی و 10569 کیلومتر راه روستائی است.
خبرنگار: پرویز انصاری ** انتشار: رستگار
3071/6183
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.