معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق تبریز از آغاز به کار مروجین مدیریت مصرف انرژی در شرکت توزیع نیروی برق تبریز خبر داد.
 
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان‎شرقی، اصغر بابازاده با بیان این مطلب اظهار کرد: این مروجین با مراجعه به واحدهای صنعتی به ترویج مصرف بهینه انرژی و جلب  همکاری مشترکین صنعتی در طرح‎های تشویقی مدیریت مصرف ویژه صنایع خواهند پرداخت.
 
وی بیان کرد: مروجین مدیرت مصرف علاوه بر اجرای برنامه‎های پاسخگوئی بار به عنوان  پل ارتباطی بین شرکت توزیع نیروی برق تبریز و واحدهای صنعتی عمل کرده  و با انعکاس مشکلات، چالش‎ها و انتظارات واحدهای صنعتی از شرکت‎های برق،   تلاش‌ها در جهت رفع آن‌ها در چارچوب قوانین و مقررات خواهد بود.
 
وی تاکید کرد: با توجه به افزایش دما و رشد مصرف برق، نیاز شبکه سراسری به کاهش پیک مصرف برق در تابستان جهت جلوگیری از خاموشی بیش از پیش مشهود می‎شود .
 
بابا زاده گفت: در این خصوص  با توجه به پتانسیل بالای مشترکین صنعتی، همکاری این مشترکین  دربرنامه‎های  تشویقی مدیریت مصرف (پاسخگوئی بار) بیش از پیش مهم می‎باشد.
 
وی افزود: شرکت توزیع نیروی برق تبریز با شرکت مهندسی موج گستر آفاق نیرو(مگانیر) به عنوان مروج مدیریت مصرف و بازوی اجرائی و کمکی به دفتر مدیریت مصرف شرکت جهت جلب همکاری حداکثری مشترکین صنعتی برای کاهش پیک مصرف برق در تابستان سال جاری، اقدام به عقد قرارداد کرده است.
 
گفتنی است با وجود اینکه صنایع، یک درصد مشترکین شرکت توزیع نیروی برق تبریز را تشکیل می‎دهند اما ۳۵ درصد مصرف برق را به خود اختصاص داده‎اند و همین موضوع مدیریت مصرف در صنایع را ضروری می‎سازد. Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin; mso-bidi-font-family:Arial; mso-bidi-theme-font:minor-bidi;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.