به گزارش ایرنا، علی بدرشکوهی روز دوشنبه در جلسه شورای برنامه ریزی این شهرستان با بیان اینکه اعتبارهای سال 96 این شهرستان از محل اعتبارهای استانی تخصیص یافته است، افزود: با وجود محدودیت های مالی دولت این اعتبارها در مقایسه با سال گذشته با رشد 20 درصدی مواجه شده است.
وی یادآوری کرد: در سال گذشته میزان اعتبارهای اختصاصی به این شهرستان 108 میلیارد ریال بود.
فرماندار بستان آباد از کمیته برنامه ریزی به عنوان موتور محرکه این شهرستان نام برد و اظهار کرد: باید دستگاه ها نسبت به سرعت دهی در جذب و انجام طرح ها برنامه ریزی های خود را انجام دهند.
بدرشکوهی اولویت مصرف اعتبارها در شهرستان را تکمیل پروژه های نیمه تمام در بخش آب، راه روستایی، اجرای طرح های روستایی، بخش آموزش و پرورش و گردشگری عنوان کرد.
وی نظارت دقیق بر انجام پروژه ها و سرعت دهی در انجام آن ها، توجه به مطالبات محلی و منطقه ای و توجه به مسائل زیست محیطی را از سوی دستگاه ها خواستار شد.
نماینده مردم بستان آباد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مجلس برای لایحه بودجه سال 96 یک میلیون و 146 هزار میلیارد تومان در نظر گرفته است گفت: اعتبارهای این شهرستان با توجه به توزیع جمعیتی کم است.
محمد وحدتی، با بیان اینکه توزیع عادلانه اعتبارها برای شهرستان ها با توجه به جمعیت باعث توسعه آن ها می شود، افزود: باید تلاش شود با توجه به محدودیت زمانی برای اجراء و تکمیل پروژه ها اقدام های اساسی انجام شود.
وی با انتقاد از واگذاری پروژه ها به پیمانکاران غیر مجرب و غیر متعهد در این شهرستان اظهار کرد: در حوزه راه های روستایی نیاز به کار اساسی در این شهرستان به چشم می خورد.
وحدتی حضور مردم در عرصه های ملی و سیاسی و مشارکت گسترده مردم در انتخابات را موجب یاس و نا امیدی برای دشمنان و اقتدار نظام اسلامی دانست و از مسوولان خواست در شان مردم خدمات رسانی کنند.
شهرستان بستان آباد با حدود 100 هزار نفر جمعیت در 60 کیلومتری شرق تبریز واقع شده است.
7239/8023/6183
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.