معاون برنامه ریزی شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‎شرقی از تصویب 40 میلیارد ریال برای هزینه کرد در توسعه و ایجاد زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی شهرستان مرند خبر داد.

به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان‎شرقی، صابر پرنیان با اعلام این خبر، اظهار کرد: این اعتبار از منابع توسعه متوازن شهرستان مرند و در کمیته برنامه ریزی آن به تصویب رسیده است.

وی افزود: ‌شهرستان مرند زمینه سرمایه گذاری صنعتی بالایی دارد که ایجاد و تکمیل زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی می‌تواند موجب ایجاد اشتغال پایدار و رشد اقتصادی در منطقه شود.

وی بیان کرد:‌ ایجاد واحدهای صنعتی با محوریت صنایع تبدیلی در مرند با توجه به قابلیت‎های کشاورزی بالای این شهرستان می‎تواند موفق عمل کنید و شهرک‎های صنعتی استان نیز آمادگی دارد تا در این زمینه همکاری‎های ویژه‎ای از سرمایه گذاران به عمل آورد.

معاون برنامه ریزی شرکت شهرک‎های صنعتی آذربایجان‎شرقی با اشاره به انجام واگذاری زمین در شهرک صنعتی مرند دو گفت: مهم ترین موضوع این شهرک تامین آب پایدار آن است که با همراهی و پیگیری‎های فرماندار شهرستان امیدواریم به زودی محقق شود. Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin; mso-bidi-font-family:Arial; mso-bidi-theme-font:minor-bidi;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.