عضو هیئت مدیره باشگاه دبیری تبریز اظهار کرد: با شرایط به وجود آمده، تیم‌داری نکردن ما قطعی است.
 
به گزارش ایسنا، تیم فوتسال دبیری تبریز که در اعتراض به سوء مدیریت در کمیته فوتسال، انحلال خود را در حضور تاج اعلام کرده بود با پیگیری‌های رییس فدراسیون فوتبال هفته پیش دوباره به لیگ بازگشت اما شرط مسئولان این تیم در بازگشت هر سه بازیکن‌شان از مس سونگون، عملی نشد.
 
فرزین دبیری در گفت‌وگو با ایسنا، بیان کرد: حمید احمدی، فرهاد فخیم و علیرضا عسگری قراردادشان را به صورت رسمی در هیات فوتبال ثبت کردند و بازگشت آنها به دبیری منتفی است. با این شرایط تیم‌داری نکردن ما هم قطعی خواهد بود.
 
از دیگر تیم‌های بلاتکلیف لیگ برتری نیز خبر می‌رسد که امتیاز تیم مقاومت قرچک به شهرک صنعتی قزوین منتقل شده و شهرداری ساوه نیز امتیاز خود را به سن‌ایچ ساوه داده است.
 
اما همچنان دو نماینده قمی لیگ برتر فوتسال یعنی یاسین پیشرو و آتلیه قم بدون مشتری و بلاتکلیف بوده و در آستانه دو هفته تا شروع مسابقات تمرین خود را شروع نکرده‌اند. Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.