مدیر کل امور مالیاتی آذربایجان‌شرقی گفت: مودیان مالیاتی بخش مشاغل تا پایان خرداد ماه مهلت دارند تا نسبت به تنظیم و ارسال الکترونیکی اظهارنامه مالیاتی عملکرد 1395 اقدام نمایند.
 
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان‌شرقی، غلامرضا شریفی در این خصوص اظهار کرد: سقف استفاده از معافیت مالیاتی فعالان اقتصادی در سال 1395، مبلغ 156 میلیون ریال می باشد و اصناف و صاحبان مشاغل در صورت تسلیم اظهارنامه در موعد مقرر از این معافیت بهره مند خواهند شد.
 
وی افزود: معافیت مالیاتی برای کلیه فعالیت‌های اقتصادی یکسان محاسبه می‌شود و کسانی که اظهار نامه ندهند، نمی‌توانند از این معافیت استفاده کنند.
 
شریفی گفت: نسخه اینترنتی اظهارنامه‌های مالیاتی در پایگاه اینترنتی سازمان امور مالیاتی کشور به نشانی WWW.TAX.GOV.IR در دسترس فعالان اقتصادی و صاحبان مشاغل قرار دارد و همکاران این اداره کل آماده نیز از ساعت 5/7 صبح تا 19 عصر به طور یکسره آماده راهنمایی مودیان مالیاتی می باشند.
 
وی با بیان اینکه ارائه اظهارنامه الکترونیکی موجب صرفه جویی در وقت و هزینه مودیان و سازمان امور مالیاتی می‌شود، افزود: مودیانی که اظهارنامه‌های خود را به صورت الکترونیکی به ادارات امور مالیاتی ارسال می کنند، اگر در گروه سوم تقسیم بندی مودیان باشند، می توانند با انتخاب گزینه مربوطه در سامانه، از مزایای تبصره ماده 100 قانون مالیات های مستقیم استفاده نموده و مالیات خود را با 8 درصد افزایش نسبت به سال قبل به صورت مقطوع برای عملکرد سال 1395 پرداخت نمایند.
 
وی با بیان اینکه از 27 تا 31 خرداد ماه، ساعات فعالیت اداره کل امور مالیاتی استان افزایش خواهد داشت، تشریح کرد: چهار روز آخر خرداد ماه، کارکنان اداره کل امور مالیاتی به صورت یکسره تا ساعت 20 برای راهنمایی دریافت اظهارنامه ‎ های مالیاتی مودیان فعالیت خواهند کرد و روز های 25 و 26 نیز تا ساعت 16 آماده خدمات رسانی هستند. Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin; mso-bidi-font-family:Arial; mso-bidi-theme-font:minor-bidi;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.