شهردار تبریز گفت: برپایی خیمه‌های معرفت در هشت منطقه مختلف شهر تبریز همزمان با ماه مبارک رمضان، فرصتی مغتنم برای استفاده از ظرفیت‌های معنوی ماه رمضان است.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان‌شرقی، صادق نجفی در حاشیه بازدید از خیمه‌های معرفت پارک شمس تبریزی، ضمن ارائه گزارشی به نماینده ولی فقیه در استان اظهار کرد: شهرداری تبریز با همکاری گروه‌های مذهبی از اول ماه رمضان در هشت نقطه تبریز اقدام به برپایی غرفه‌های معرفت برای استفاده بیشتر شهروندان از ظرفیت معنوی این ماه مبارک نموده است.
نجفی با تشریح فعالیت‌های معنوی و قرآنی صورت گرفته در خیمه‌های معرفت بیان کرد: حضور روحانیون در این غرفه‌ها و پاسخگویی به شبهات و سوالات شرعی شهروندان، غرفه‌های مشاوره، پرسش و پاسخ، مباحث اعتقادی، برگزاری مسابقه در بین کودکان و نوجوانان حاضر در پارک و ارائه برنامه های آموزشی مختلف از جمله فعالیت‌های صورت گرفته در خیمه‌های معرف بوده است.
شهردار تبریز با اشاره به حضور ۵۰ نفر از روحانیون در این خیمه‌ها افزود: خیمه‌های معرفت در پارک‌های ائل‌گولی، مشروطه، شمس تبریزی، پارک جنگلی ارم، یادگار امام، عینالی، و پارک آبشار برپا شده که خوشبختانه این خیمه‌ها با استقبال گسترده همشهریان مواجه شده است.
شهردار کلانشهر تبریز، با تقدیر و تشکر از امام جمعه تبریز جهت حضور و بازدید برنامه اثرگذار و ثمر بخش فرهنگی یادآور شد: خیمه‌های معرفت از اول ماه مبارک رمضان در هشت نقطه از شهر برپا شده است و با توجه به استقبال بسیار خوبی که شهروندان از این برنامه ها داشته اند تا پایان ماه مبارک نیز به فعالیت ادامه خواهند داد.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.