معاون فرهنگی کمیته امداد آذربایجان‌شرقی از بهره‌مندی بیش از پنج هزار مددجو از فعالیت‎های اوقات فراغت تابستانی خبر داد.
 
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان‎شرقی، یوسف زمانی با بیان این مطلب اظهار کرد: بیش از سه هزار مددجوی تحت حمایت کمیته امداد با هدف تعمیق باورهای دینی و ارتقای عزت نفس و خودباوری به اردوهای تربیتی و زیارتی اعزام خواهند شد.
 
وی افزود: برنامه‌های اوقات فراغت کمیته امداد استان از ابتدای تیرماه سال جاری با هدف غنی سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان تحت حمایت این نهاد آغاز می‌شود.
 
وی با بیان اینکه کمیته امداد استان با ایجاد 15 کانون فرهنگی موقت برنامه‎های مختلف فرهنگی، هنری و آموزشی در طول سال اجرا می‌کند، گفت: اجرای این برنامه‌ها به ویژه در ایام اوقات فراغت دانش آموزان تحت حمایت|، از اولویت‎های فعالیت‌های فرهنگی این نهاد است.
 
زمانی تعداد کانون‌های دائم فعال کمیته امداد استان را پنج مورد برشمرد و بیان کرد: این کانون‌ها در شهرستان‌های میانه، مراغه، اهر، مرند و تبریز فعال هستند.
 
وی تاکید کرد: آموزش‎های اعتقادی، قرآنی و اخلاق اسلامی، مهارت و حرفه آموزی فنی و حرفه‎ای، برنامه‎های ورزشی، کتابخوانی و آشنایی با دستاوردهای انقلاب اسلامی از جمله فعالیت‌های اوقات فراغت در کانون‌های تابستانی کمیته امداد استان است.
 
زمانی تعداد دانش آموزان تحت پوشش را بیش از 14 هزار نفر اعلام کرد و افزود: علاوه بر این بیش از یک هزار و 403 دانشجو و طلبه نیز از خدمات این نهاد به صورت مستمر استفاده می‌کنند.
 
وی با بیان اینکه در سال 95 بیش از هفت هزار دانش آموز تحت حمایت این نهاد از کلاس های آموزشی کانون های دائمی و موقت بهره مند شده اند، افزود: برای برگزاری این کلاسها بیش از سه میلیارد ریال هزینه شده است. 
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.