در حاشیه جشن گلریزان تبریز برادران خیر تبریزی ضمن کمک دو میلیون تومانی، فیش‌های حج خود را برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد اهدا کردند. 
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان‌شرقی ، "علی تقی پور" یکی از برادران تقی پور در خصوص این عمل خداپسندانه اظهار کرد: این عمل را به منظور آزادسازی زندانیان جرائم غیر عمد انجام می‎دهیم ؛ چرا که که در حال حاضر یکی از واجبات در ماه مبارک رمضان، آزادی زندانیان جرائم غیر عمد بوده و من و برادرم به این نتیجه رسیدیم که در حالی که تعدادی از شهروندان ما در زندان به سر می‌برند، این عمل، بهترین گزینه برای انتخاب کمک به آنان برای رهایی از بند اثارت است و خداوند نیز در این باره می‎فرماید "اگر از مشکل مسلمانی گره گشایی کنیم، ثواب هفت بار طواف کعبه را دارد". 
وی افزود: ما نیز جهت گره گشایی و کمک جزئی برای آزادی زندانیان تصمیم گرفتیم تا فیش‌های حج خود را به ستاد دیه اهدا کنیم 
علی تقی پور خیر 28 ساله تبریزی گفت : با عنایت به پخش گزارش‌های تلویزیونی از برنامه "افطارلیق" شبکه سهند من و برادرم خیلی تحت تاثیر مشکلات زندانیان و خانواده آنها قرار گرفتیم و تصیممان بر این شد تا به خاطر خدا این دست به چنین اقدامی بزنیم. 
مسعود تقی پور خیر 23 ساله‎ی  تبریزی نیز ضمن اظهار تشکر از عوامل ستاد دیه و احساس خرسندی از این امر خدا پسندانه‌ی خود گفت: من عاشق امام رضا هستم و با تکیه بر حدیثی از ایشان که می‎فرماید "هرکـه گره از کار مـؤمنى بـگشاید، خداوند در روز قیامت گره غم از دل او بگشاید» دست به چنین اقدامی زدم. این عمل برای ما یک توفیق بسیار بزرگ الهی است که من سبب شد تا به همراه برادرم کمکی به زندانیان جرایم غیر عمد کنیم. 
 وی خاطر نشان کرد: آرزو داریم تمام مسلمانی که بخاطر جرائم غیر عمد در زندان بسر می‎برند، به زودی آزاد شده و به آغوش خانواده‎های خود برگردند .
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.