به گزارش ایرنا، سید شمس الدین مراثی روز سه شنبه در جلسه بررسی مشکلات بانک توسعه تعاون در شهرستان، اظهار کرد: بانک توسعه تعاون در تمامی بخش های اقتصادی از جمله صنعت و معدن، کشاورزی، خدمات و بازرگانی یاری گر کارآفرینان و تعاونگران است.
وی افزود: این بانک می تواند با اعطاء تسهیلات در راستای توسعه شهرستان اقدامات موثری انجام دهد و با توجه به اینکه یک بانک دولتی است لذا سعی خواهیم کرد تعامل بیشتری با آن داشته باشیم.
مراثی با اشاره به حیطه کاری این بانک و خدمات دهی و تسهیلات به تعاونی ها، گفت: تنها بانک تخصصی حوزه تعاون، می تواند خدمات تخصصی به تعاونی های شهرستان عجب شیر ارایه کند و جوانان جویای کار و تحصیل کرده با ایجاد تشکل های تعاونی می توانند از تسهیلات این بانک برخودار و شهرستان را در مسیر توسعه اقتصادی همراهی کنند.
فرمانداری عجب شیر، یادآور شد: البته در بخش تعاون، باید زمینه مشارکت های عمومی و جلب خیران این عرصه نیز فراهم شود تا تعاونی ها رونق گیرند.
تعاونی های شهرستان عجب شیر در 39 بخش فعال هستند و با 67 هزار و 427 عضو و با سرمایه اولیه 60 میلیارد ریالی مشغول فعالیت هستند و 2 هزار و 123 شغل به طور مستقیم از طریق 129 تعاونی در شهرستان ایجاد شده است.
شهرستان عجب شیر با حدود 85 هزار نفر جمعیت در 98 کیلومتری جنوب غربی تبریز مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
خبرنگار:شهرام ناعم وند**انتشار:عیسی عطاپور**
3077/7485
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.