به گزارش ایرنا، ضیاءالله اعزازی روز شنبه در مراسم کلنگ زنی طرح اجرای شبکه فاضلاب شهرک ولی عصر(عج) و محله کاملو، افزود: اعتبار لازم برای اجرای این طرح تخصیص یافته و پیمانکار به محض تحویل صورت وضعیت کلیه هزینه های اجرایی را دریافت می کند.
وی با اشاره به اینکه پروسه انتخاب پیمانکار و برگزاری مناقصه زمان بر است، اظهار کرد: مسئولان شرکت آب و فاضلاب در یک اقدام جهادی و در عرض کمتر از یک ماه اقدام به برگزاری مناقصه و انتخاب پیمانکار کردند که این امر از اتفاقات کم نظیر در این زمینه است.
وی با تاکید بر اتمام سریع و به موقع طرح فاضلاب شهرک ولی عصر(عج) بناب یادآوری کرد: با توجه به مشکلات عدیده ساکنان این شهرک از بابت نبود شبکه فاضلاب، پیمانکار طرح نباید بلافاصله پروژه را ترک یا تعطیل کند.
اعزازی، از اهالی شهرک ولی عصر(عج) این شهرستان بخاطر تحمل مشکلات ناشی از جمع آوری نشدن اصولی فاضلاب عذرخواهی کرد و خواستار اجرای دستور وزیر نیرو مبنی بر تامین آب شرب شهرستان بناب از طریق خط دوم انتقال آب از زرینه رود به تبریز شد.
فرماندار بناب نیز در این مراسم از نهایی شدن موافقت نامه تحویل شهرک ولی عصر(عج) به شهرداری بناب خبر داد.
ولی الله فرج اللهی افزود: صورتجلسات مربوطه در استانداری آذربایجان شرقی تنظیم و مقرر شده وزارت راه و شهرسازی با پرداخت 170 میلیارد ریال به شهرداری این شهرک را به شهرداری بناب واگذار کند تا ساکنان از خدمات عمومی بیشتری بهره مند شوند.
وی به اولویت بندی رفع مشکلات ساکنان شهرک ولی عصر(عج) اشاره کرد و گفت: مدیریت این شهرستان عزم خود را برای اتمام نواقص های این شهرک جزم کرده است.
فرماندار بناب آذر سال جاری را موعد بسته شدن پرونده مسکن مهر در بناب اعلام و اظهار کرد: از پروژه های ساختمانی این شهرک که دارای 284 واحد است به علت تامین نشدن وام موردنظر به طول انجامیده که با واگذاری این واحدها پرونده مسکن مهر به کلی در این شهرستان بسته می شود.
با حضور جمعی از مسئولان این شهرستان عملیات اجرایی شبکه فاضلاب محله کاملو آغاز شد.
برای اجرای عملیات طرح های شبکه فاضلاب شهرک ولی عصر(عج) و محله کاملو بناب 20 کیلومتر لوله گذاری می شود.
تنظیم کننده: پرویز بابائی ** انتشار دهنده:رستگار
8023/6183
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.